JAV rinkodaros technologijų lyderė steigs biurą Lietuvoje

Verslas
Verslas
Alfa.lt
2018-04-10 10:56

JAV bendrovė „Bazaarvoice“, vystanti technologijas, leidžiančias susieti prekės ženklus su pirkėjais, personalizuojant kiekvieno apsipirkimo patirtį, ką tik paskelbė atidarysianti biurą Vilniuje. Su tokiomis pasaulyje žinomomis bendrovėmis kaip „QVC“, „Debenhams“ ir „Argos“ dirbanti įmonė per ateinančius šešis mėnesius į darbą priims keliasdešimt diegimo inžinerijos, techninio palaikymo ir finansų specialistų. Be naujų darbo vietų, „Bazaarvoice“ į Lietuvos sostinę „atneša“ ir savo iniciatyvą bei bendradarbiavimą skatinančią darbo kultūrą.

„Aistra, naujovės, autentiškumas, dosnumas, pagarba, komandinis darbas ir rezultatų siekimas yra mūsų įmonės pagrindinės vertybės, o pagal tai, ką matėme ir girdėjome, joms pritaria ir dauguma Lietuvos specialistų, – sako Ryanas Robinsonas, „Bazaarvoice“ žmogiškųjų išteklių direktorius. – Džiaugiamės atidarydami naują biurą Lietuvą, kur tikimės įdiegti bendradarbiavimu grįstą darbo kultūrą.“

reklama

„Bazaarvoice“ Lietuvoje turi ilgalaikių planų – per ateinančius šešis mėnesius planuoja pasamdyti 60–80 naujų darbuotojų. Subūrusi pagrindinę komandą, bendrovė biurą Vilniuje plės ir toliau. Dub Landgrebe, „Bazaarvoice“ techninio palaikymo viceprezidentas, padės pirmiesiems darbuotojams įsilieti į globalią šeimą, kokia iš tikrųjų yra bendrovė, turinti biurus JAV, Prancūzijoje, Anglijoje, Šiaurės Airijoje, Vokietijoje ir Australijoje.

„Kviečiame visus atitinkamos kvalifikacijos specialistus prisijungti prie naujausių technologijų e. prekybos ir skaitmeninės rinkodaros komandos, kurios tikslas – pagerinti apsipirkimo patirtį skirtingiems prekės ženklams ir pardavėjams visame pasaulyje, – teigia R. Robinsonas. – „Bazaarvoice“ skatina darbuotojus darniai dirbti kartu siekiant tikslų, suteikia galimybes plėtoti karjerą pasitinkant naujus iššūkius. Tikimės, kad per artimiausius mėnesius prie komandos prisijungs daug naujų veidų iš Lietuvos.“

Bendrovė dirba su daugiau nei 5700 tinklalapių, kurie priklauso garsiems prekės ženklams iš įvairių sektorių, įskaitant aprangos, automobilių, buitinės elektronikos, mažmeninės prekybos ir kelionių verslus. Kiekvieną mėnesį daugiau nei pusė milijardo vartotojų „Bazaarvoice“ tinkle peržiūri ir dalijasi autentišku turiniu, įskaitant reitingus, apžvalgas, nuotraukas ir vaizdo įrašus.

reklama

„Bazaarvoice“ prisijungia prie Vilniuje jau dirbančių inovatyvių bendrovių, kurios savo darbuotojais rūpinasi taip pat, kaip ir savo klientais, – pabrėžia užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas. – Lietuvos talentai jau žino, kas yra pasaulinė verslo kultūra, todėl gali pasiūlyti daug daugiau, o ne tik pasigirti formaliu išsilavinimu. Jau girdėjome su reklamos technologijomis, žaidimų kūrimu, finansų technologijomis susijusių sėkmės istorijų, taigi nenuostabu, kad dabar mus atranda ir kitų sričių novatoriai.

„JAV yra viena pagrindinių rinkų, iš kurios į Lietuvą atvyksta „verslas verslui“ informacinių technologijų produktus kuriančios bendrovės. Viena vertus, produkto kompleksiškumas lemia ne tik specialistams mokamą atlyginimą, bet ir darbo metu įgyjamas kompetencijas. Dabartinėje ekosistemos vystymosi stadijoje tai itin svarbu, nes jau dabar matome, kad tarptautinėse technologijų bendrovėse dirbę jauni specialistai įsiliedami į startuolius savo visapuse patirtimi leidžia jiems augti“, – teigia ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

2005 m. Austine, Teksase, įsteigtoje „Bazaarvoice“ šiuo metu dirba daugiau nei 750 darbuotojų trijuose žemynuose.

reklama