„Facebook“ vartotojų laukia staigmena, kuri tikrai nepatiks

Facebook
Facebook
© Gamintojai
Mantas Bakutis | Alfa.lt
2017-07-17 08:20

Praėjusiais metais visi tie, kurie vis dar mėgo bendrauti naudodami įprasta „Facebook“ programa, buvo priversti pereiti į atskirą aplikaciją gerai žinomu „Messenger“ vardu. Jau šių metų sausio mėnesį tapo aišku, kodėl „Facebook“ taip pasielgė: dėl pajamų iš reklamos.

Pastaruoju metu „Messenger“ aplikacijoje reklamos buvo tik testuojamos fazės, tad jas matė tik kai kurių šalių gyventojai. Nepaisant to, kompanija pranešė, kad netrukus reklamas rodys globaliu mastu. Iš techninės pusės ši funkcija vis dar tėra testavimo stadijos, tačiau „Facebook“ nusprendė nebelaukti: galimos didžiulės sumos iš reklamdavių paskubino šį procesą.

Nurodoma, kad šiuo metu kompanijos „Facebook“ aplikacija „Messenger“ naudojasi apie 1,2 milijardo vartotojų per mėnesį, tad veikiausiai sugeneruos milžiniškų sumų iš reklamdavių. „Facebook“ vartotojai asmeniniuose kompiuteriuose ar naudodami pagrindinę programą išmaniuosiuose įrenginiuose prie reklamų jau priprato seniai, bet tai turės daryti vėl iš naujo.

Kalbant apie „Facebook“ priklausančias išmaniuosiuose įrenginiuose naudojamas programas, „WhatsApp“ liks vienintelė, kuri vis dar nebus „užgrūsta“ reklamomis, tačiau net nėra abejonių, kad ir tai netrukus pasikeis. „Messenger“ vartotojai galės „paslėpti“ jiems rodomą reklamą, tačiau vėliau ji tiesiog bus pakeista nauja, tad netrukus jaunimas įgys dar vieną nevalingą judesį.