„Lietuvos geležinkeliams“ vadovaus Bartuška, paskirta valdyba

Lietuvos Geležinkelių spaudos konferencija (Edvard Blaževič | alfa.lt)

Šią savaitę buvo pakeista didžiausios šalies valstybinės įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ valdyba. Penktadienį susisiekimo ministras Rokas Masiulis per spaudos konferenciją pristatė naują valdybą ir įmonės direktorių, kuriuo tapo buvęs AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Naujais valdybos nariais paskirti buvusi ilgametė „SEB“ banko įvairių padalinių vadovė Monika Rimkūnaitė-Bložė, nepriklausomas ekspertas, buvęs energetikos viceministras Romas Švedas, AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Mantas Bartuška, UAB „EPSO-G“ generalinis direktorius Rolandas Zukas ir nepriklausomas valstybės valdomų įmonių ekspertas Paulius Martinkus.

Penktadienį įvyko „Lietuvos geležinkelių“ valdybos posėdis, kur buvo aptarta esama valstybinės įmonės situacija ir išrinktas naujas „Lietuvos geležinkelių“ generalinis vadovas. Juo tapo Mantas Bartuška. R.Masiulis pabrėžė, kad naujasis vadovas turi visą ministro pasitikėjimą. Beje, „Lietuvos geležinkelių“ valdybos pirmininku išrinktas Romas Švedas.

Susisiekimo ministras akcentavo, kad pirmasis M. Bartuškos darbas bus atlikti išsamų „Lietuvos geležinkelių“ finansinį auditą, taip pat sutvarkyti viešuosius pirkimus ir bendradarbiauti su teisėsauga atliekant pradėtą tyrimą.

„Dabar reikia suprasti, kad šioje įmonėje reformos buvo reikalingos vakar. Tai veiksmai yra daromi greiti ir pokyčiai ateis kuo greičiau“, – apie artimiausią veiklą ir pokyčių svarbą akcentavo R. Masiulis.

Reformos pirmiausia bus reikalingos skaidrinant įmonės veiklą. R. Masiulio teigimu, dėl struktūrinio reorganizavimo – ar įmonė turėtų būti skaidoma, ar neskaidoma – bus nuspręsta su laiku, kadangi tik pradėjus darbą bus susipažinta su informacija ir tuomet nuspręsta, kas yra tikslingiausia ir geriausia įmonei.

„Aš manau, kad reikia pažymėt, kad mes labai ryžtingai ir labai ambicingai žiūrėsime į „Lietuvos geležinkelius“ ir aktyviai spręsime kylančius iššūkius, mes pasidarysime planą, aptarsime jį su valdyba artimiausiuose posėdžiuose, nusimatysime, ką galime padaryti greičiausiai. Geležinkeliai turi strateginius tikslus, tokius kaip „Rail Baltica“, reikia užtikrinti sėkmingą projektų įgyvendinimą. <...> Aš manau, kad tiek pokyčius, tiek strateginius tikslus mes turėsime koordinuoti ir prižiūrėti atsakingai“, – apie „Lietuvos geležinkelių“ ateitį kalbėjo M. Bartuška.

Vis dėlto, kada tiksliai bus parengta strategija ir veiksmų planas, kaip toliau bus orientuota įmonės veikla, naujasis vadovas negalėjo tiksliai pasakyti, tik pabrėžė, kad tai įvyks artimiausiu metu. M. Bartuška pridūrė, kad nemažas dėmesys bus kreipiamas tiek „Rail Balticos“ projektui, tiek ir bendradarbiavimui su Rusija ir Baltarusija, kadangi, dirbdamas „Klaipėdos naftoje“, naujasis vadovas gerai yra susipažinęs su šio sektoriaus problematika.

R. Švedas, naujai išrinktas valdybos pirmininkas, paantrino, kad kol kas apie esminius pokyčius kalbėti dar anksti, tačiau bus vadovaujamasi pasiremiant skaidrumu. Kaip pavyzdį R. Švedas pateikė tai, kad anksčiau net nebuvo viešai skelbiama valdybos sudėtis.

Alfa.lt

Lietuvos Geležinkelių spaudos konferencija
Lietuvos Geležinkelių spaudos konferencija
Rokas Masiulis
+11

Taip pat skaitykite: