3 psichologiniai pratimai tiems, kurie išsiskyrė, bet vis dar negali atsigauti

Sudaužyta šidis
Sudaužyta šidis
  © 123rf.com

Kaip pamiršti buvusįjį? Šie paprasti pratimai skirti tiems, kurie nori „uždaryti“ savo buvusius santykius. Tiems, kurie neseniai išsiskyrė ir negali atsigauti, nes abejonės ir iliuzijos drumsčia sąmonę.

Šie pratimai padės tiems, kuriems nepavyko patirti abipusės meilės. Tiems, kurie yra įstrigę painiuose, alinančiuose ir skaudinančiuose santykiuose. Tiems, kurie išgyveno išdavystę, neištikimybę ir negali išsivaduoti nuo skausmo, patirto pažeminimo, nuoskaudų.

Trys pratimai tiems, kurie nori galutinai užbaigti santykius

Šie trys pratimai padeda „uždaryti „ senus santykius ir pasiruošti naujiems. Jie palengvina dvasinę būsena ,išvaduoja nuo kentėjimo ir padeda sugrįžti į normalią būsena. Jie yra paprasti ir visiškai nepavojingi.


Prisiminimai

Prisiminimai© Pixabay.com

1 .Prisiminimų sutvarkymas

Atsisėskite patogiai. Įsivaizduokite, kad kažkur erdvėje yra pastatytas šiukšlių konteineris. Labai didelis. Apžiūrėkite jį atidžiai.

Dabar pradėkite mintyse mesti ten vieną po kito prisiminimus, susijusius su tais santykiais, su tuo žmogumi.

Tie prisiminimai gali būti nuotraukų ar vaizdajuosčių pavidalo, spalvoti ar juodai balti, blogi ar geri (gerus prisiminimus taip pat būtina pasiųsti į tą konteinerį). Tam prireiks be gali daug laiko. Gal net kokių 5 minučių, tačiau padarykite tai. Ir kai suprasite, kad visi prisiminimai kruopščiai sudėti į tą milžinišką konteinerį, kad daugiau nieko nebeliko, mintyse uždekite degtuką ir padekite praeities prisiminimus. Stebėkite, kaip jie liepsnoja, rūksta ir sudega. Jeigu neužsiliepsnoja, tai mintyse šliūkštelėkite ant jų benzino ar panaudokite granatą. Tai juk jūsų fantazija – joje galima daryti viską.

Stebėkite, kaip ugnies veikiami prisiminimai ima deformuotis, pajuosta, anglėja ir subyra į pelenus. Ir vėjas išnešioja juos į visas puses, išbarsto pievose ir miškuose.

Įkvėpkite ir gerai iškvėpkite. Pajuskite savo būseną. Palengvėjo, ar ne taip?


Sudeginimas

Sudeginimas© Pixabay.com

2 .Man jau gana

Šis pratimas skirtas ryžtui sustiprinti. Motyvacijai, kovos dvasiai pakelti, kad nereikėtų blaškytis, puoselėti beprasmiškų vilčių, apgaudinėti savęs, graužtis, abejoti

Kad galėtumėte pagaliau visai užbaigti senus santykius. Ar pastebėjote, kiek jėgų eikvojate, kai blaškote nuo ryžto prie abejonių ar bandote nors kažką išsaugoti? Tas žmogus to nevertas. Priimkite sprendimą.

Įsitaisykite patogiai. Sujunkite „blogus“ kadrus į vieną vaizdajuostę. Visi prisiminimai, kai jūs kentėjote šiuose santykiuose, kai su jumis buvo elgiamasis nederamai, kai jūs verkėte ir jautėtės įskaudinta jo žodžių, veiksmų, poelgių, turi būti sujungti į vieną ilgą juostą. Ir net sustiprinkite neigiamus momentus. Priminkite sau tą skausmą, kurį iškentėjote.

Ir tegul šie vaizdai sukasi prieš jūsų akis. Stebėkite, išgyvenkite iš naujo, vėl ir vėl tą negatyvą, kol jus apims fizinis pasibodėjimas ir kils noras sušukti: „Man jau gana!“

Kai prisipildysite ryžto palikti praeitį praeityje ir žengti toliau, tada suglamžykite tuos kadrus į vieną gumulą ir svieskite tolyn, į nebūtį. Arba į savo buvusįjį. Giliai įkvėpkite ir iškvėpkite. Kaip jaučiatės? Ar jau dabar pasiruošę atsisveikinti su praeitimi?


Viskas praeina

Viskas praeina© www.needpix.com

3. Emocinių saitų užšaldymas

Žinoma, šiuose santykiuose buvo ne tik blogis. Kitaip nė minutės nebūtumėte juos ištvėrusi. Buvo juose ir gerų momentų. Būtent šie geri dalykai gali sulaikyti jus nuo ryžtingų žingsnių. Jo jau nėra. Liko tik emocinis prisirišimas. Jeigu jį pašalinsite, galėsite ramiai žvelgti į priekį ir judėti pirmyn. O ne būti keistoje pozoje, kurios net tikrieji jogai nenaudoja: kojos ženklia pirmyn, o galva linksta 180 laipsnių atgal.

Dabar atlikite trečiąjį pratimą. Įsivaizduokite prieš save viską, kas gero buvo susiję su jūsų buvusiuoju ir senais santykiais. Epizodus galima įsivaizduoti nuotraukų ar simbolių pavidalu. Pasigėrėkite! Gražu, ar ne taip? O dabar užšaldykite visą tą grožį iki absoliutaus nulio., tai yra, iki 273 laipsnių šalčio. Stebėkite, kai jis suledėja, pasidaro skaidrus kaip stiklas, pasidengia šerkšnu. Užšaldėte? Dabar paimkite plaktuką ir daužykite, kol viskas subyrės. Tegul smulkūs ledukai išsibarsto. Viskas, kas gerai užšaldyta, lengvai suskaldoma. Ir nebelieka prisirišimų. Lieka tiks smulkios ledukų šulės, kurios virsta beformėmis balutėmis. Dabar galima šioje vietoje sausai iššluostyti grindis. Viskas! Neliko jokių saitų, jokių prisirišimų. Kokia savijautas?


Užšaldymas

Užšaldymas© Pixabay.com

Šie pratimai yra paprasti, efektyvūs ir nereikalauja daug laiko. Jie padės sugrįžti į normalų gyvenimą ir pasiruošti naujiems santykiams.

Galbūt jie neišgydys jūsų visiškai, bet jie tikrai padės išsivaduoti nuo priklausomybės ir susigrąžinti prarastas jėgas.

b17.ru