Lietuvių startuolis „Ziticity“ pritraukė 2,2 mln. eurų investiciją

Zitycity kurjeris
Zitycity kurjeris
  © Bendrovės nuotr.
Alfa.lt
2020-06-30 14:13

Lietuvių sukurta greitųjų pristatymų platforma „Ziticity“ sugebėjo pritraukti 2,2 mln. eurų finansavimą. Pradinio kapitalo investicijų raundą organizavo rizikos kapitalo kompanija „NordicNinja VC“. Su gautais pinigais tos pačios dienos prekių pristatymą siūlanti platforma ketina plėstis Europoje.

Portalo „Ecommerce News“ duomenimis, šiuo metu „Ziticity“ veikia tik Prancūzijoje ir Baltijos šalyse, tačiau po sėkmingų bandymų kompanija siekia įeiti į dar kelių Europos valstybių rinkas. Ir 2,2 mln. eurų investicija jiems šiuos planus įgyvendinti tikrai padės.

„Pristatymų rinka turėtų dramatiškai augti ir iki 2021 m. apie 2,1 mlrd. žmonių turėtų pirkti prekes internetu. Dabartinė pasaulinė pandemija radikaliai keičia žmonių elgesį ir įpročius, kaip jie perka, parduoda ar valgo. Mes esame įsitikinę, kad „Ziticity“ siūlomi sprendimai yra išeitis visai pramonei ir galutiniams klientams prisitaikyti prie naujos realybės“, – teigė „NordicNinja VC“ vadovaujantysis partneris Tomosaku Sohara. 

Tos pačios dienos pristatymas vietiniams verslams

2017 m. įkurtas „Ziticity“ nori padėti vietiniams verslams konkuruoti su didžiaisiais rinkos žaidėjais kaip „Amazon“ ir „Alibaba“, siūlydami tos pačios dienos pristatymą klientams. Per užsakomuosius sprendimus vietinės (internetinės) parduotuvės ir restoranai gali paskirstyti siuntinius be įprastų paskirstymo centrų.

Vidutinė pristatymo trukmė – 42 minutės

Pasak kompanijos, 60 proc. artimų pristatymų yra vykdomi 5 km spinduliu nuo paėmimo iki galutinio taško. Šie trumpi nuotoliai gali būti pasiekti skirtingomis transporto priemonėmis, tokiomis kaip automobiliai, dviračiai ar elektriniai paspirtukai. Vidutinė pristatymo trukmė siekia 42 minutes, kurjeriai per valandą gali įvykdyti nuo 4 iki 6 pristatymų.

Nuo platformos paleidimo pradžios prieš 3 metus „Ziticity“ paslaugomis jau pasinaudojo per 2700 kompanijų, tarp kurių yra „Tele2“, „Pizza Hut“ ir „Eurovaistines“ valdantis „Euroapotecha“ tinklas. Kompanijos pajamos per mėnesį auga vidutiniškai 22 proc., o per COVID-19 pandemiją augimas padvigubėjo.

Praėjusių metų liepą kompanijai pavyko surinkti 315 tūkst. eurų tolimesnei plėtrai Europoje – prieš tai paslauga buvo prieinama tik Vilniuje ir Taline.