Koronaviruso informacinei kampanijai SAM ketina skirti 0,5 mln. eurų

Pinigai
Pinigai
  © Vygintas Skaraitis / Fotobankas
BNS
2020-06-04 10:44

Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo (VVSSF) taryba skelbia koronaviruso informacinės kampanijos konkursą, tam ketinama skirti 0,5 mln. eurų, pranešė Sveikatos apsaugos ministerija.

Konkursas skaidomas į šešias dalis, numatyta sudaryti sutartis su žiniasklaidos konsorciumais.

Informacijai televizijos kanalais ketinama skirti 135 tūkst. eurų, naujienų portaluose – iki 120 tūkst. eurų, periodinėje spaudoje – iki 170 tūkst. eurų, radijuje – iki 55 tūkst. eurų, naujienų agentūrose – iki 10 tūkst. eurų. Dar 5 tūkst. eurų ketinama skirti sklaidai specializuotoje žiniasklaidoje sveikatos temomis.

Prioritetas bus teikiamas konsorciumams, kuriuose dalyvaus bent viena tautinių mažumų žiniasklaidos priemonė.

Projektų paraiškų fondas lauks iki birželio 23 d.

SAM pirkimo dokumentuose skelbia, kad bus vertinamas žiniasklaidos priemonių auditorijos pasiekiamumas ir konsorciumo dydis, pateiktos socialinės viešinimo kampanijos idėjos (koncepcijos) aktualumas, įtaigumas, patrauklumas. Idėjos įgyvendinimo aprašymas, taip pat projekto biudžeto pagrįstumas ir priemonių plano efektyvumas. Tarp vertinimo kriterijų – ir projekto poveikis bei pasiektų rezultatų efektyvumas, įskaitant pokyčius tikslinėms grupėms.

Numatyta, kad akcentas kampanijoje turi būti skirtas situacijai, kai koronaviruso problemas „bandoma neigti arba nesureikšminti“, nurodoma, kad turi būti aiškiai informuojama apie veiksmus prisitaikant prie kintančios situacijos, informacija turi ugdyti įpročius apsisaugoti nuo koronaviruso ir pan.

VVSSF tarybos pirmininkė Gražina Belian tikisi, kad ši informacinė kampanija leis užtikrinti aktyvesnę objektyvios ir moksliškai pagrįstos informacijos sklaidą visuomenės informavimo priemonėse apie koronaviruso infekcijos valdymą šalyje, emocinės pagalbos galimybes ir kitais aktualiais klausimais.

„Koronaviruso infekcija kelia grėsmę ne tik fizinei sveikatai, ji taip pat daro įtaką kasdieniam kiekvieno žmogaus gyvenimui. Tad svarbu ne tik šviesti visuomenę apie asmeninę atsakomybę siekiant suvaldyti šią infekciją, bet ir informuoti žmones apie tai, kaip jie gali apsisaugoti ir kokios pagalbos sulaukti“, – teigia G. Belian.

Iš viso informacijos, susijusios su koronavirusu, viešinimui Vyriausybė yra numačiusi skirti 1 mln. eurų.

Fondui informacinę kampaniją organizuoti pavesta po Viešųjų pirkimų tarnybos kritikos Vyriausybės Velykų savaitgalį vykdytai informacinei kampanijai „Lik namuose“.

Tarnyba, taip pat kai kurie politikai ir nevyriausybinės organizacijos kritikavo Vyriausybės sprendimą rinktis neskelbiamas derybas, taip derantis tik su vienu pasirinktu tiekėju ir sumažinant galimą konkurenciją. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.