Neįtikėtinai skanūs vegetariški kotletai

Vegetariški kotletai
Vegetariški kotletai
  © Organizatoriai

Šie kotletai patiks ne tik vegetarams. Ir kitiems naudinga stiprinti savo imunitetą sveikais produktais.

Produktų sąrašas:

 700 g baltagūžio kopūsto,

 2 kiaušiniai,

 2 dideli svogūnai,

 4–5 valgomieji šaukštai manų kruopų,

 1 arbatinis šaukštelis druskos,

 džiovinti ar švieži žalumynai,

 prieskoniai – pagal skonį,

 30 g sviesto,

 saulėgrąžų aliejus kepimui.

Paruošimas:

1. Iškart prieš gamindami pilame į puodą vandenį, dedame ant ugnies ir užviriname.

2. Baltagūžį kopūstą pjaustome kaip įmanoma ploniau, dedame į verdantį vandenį.

3. Verdame kopūstą 7–10 min., kol bus pusiau išviręs. Jei kopūstas senas, jį reikės virti ilgiau.

4. Dvi stambias svogūno galvutes nulupame ir pjaustome smulkiais kubeliais.

5. Į įkaitintą keptuvę dedame gabaliuką sviesto ir dedame visus supjaustytus svogūnus.

6. Apkepame svogūnus ant vidutinės ugnies, iki pagels, periodiškai maišydami, kad nepridegtų. Dedame į lėkštę ir paliekame ataušti.

7. Pusiau išvirusį kopūstą dedame į kiaurasamtį, leidžiame nutekėti nereikalingam skysčiui.

8. Leidžiame kopūstui visiškai ataušti ir skysčio likučius nuspaudžiame rankomis.

9. Dedame kopūstą į gilų dubenį, sudedame ataušusius svogūnus, 2 kiaušinius, druską, manų kruopas, žalumynus (mano džiovinti) ir prieskonius (pagal skonį).

10. Viską gerai išmaišome ir leidžiame faršui pastovėti 10 min., kad manai išbrinktų.

11. Formuojame kotletus ir dedame į įkaitintą keptuvę, suteptą sviestu, apkepame iš abiejų pusių, iki pagels, uždengę dangčiu. Tokie kotletai kepa labai greitai. Iš šio ingredientų kiekio man išeina 10–12 kotletų.

Pukuotukas