Prognozė: augalinių mėsos pakaitalų rinka iki 2030 m. padidės iki 100 mlrd. JAV dolerių

Mėsos pakaitalai
Mėsos pakaitalai
BNS
2020-01-21 16:40

Pasaulio augalinių mėsos pakaitalų rinka iki 2030 m. padidės nuo 19 mlrd. JAV dolerių 2018 m. iki 100 mlrd. JAV dolerių, prognozuoja rinkos tyrimų bendrovė CFRA.

Vien JAV augalinių mėsos pakaitalų rinką analitikai 2019 m. spalį buvo įvertinę tik 2,4 mlrd. JAV dolerių, rašo agentūra „MarketWatch“.

Augaliniai mėsos pakaitalai iš pradžių buvo siejami visų pirma su sveika gyvensena.

Dabar vartotojai persvarsto savo požiūrį į baltymus ir įtraukia juos į pusryčius bei vis dažniau renkasi baltymų turinčius užkandžius, teigia JAV maisto milžinės „Tyson Foods“ Vartotojų paklausos tyrimų skyriaus vadovė Risa Schwartz.

Mėsos pakaitalų vis dažniau atsiranda ir vaikų lėkštėse. Pavyzdžiui, „Tyson Foods“ padalinys „Raised&Rooted“ tokiems vartotojams siūlo iš augalinių mėsos pakaitalų pagamintus kepsnelius.

Lapkritį „Raised&Rooted“ produktais buvo prekiaujama 7 tūkst. JAV parduotuvių.

Vis didesnio populiarumo sulaukia ir mėsos pakaitalų gamintoja „Beyond Meat“, kuri daug dėmesio skiria savo produktų skoniui.

„Tobulėjant technologijoms, dabar žmonės, valgydami mėsainį su augaliniu jautienos pakaitalu, nejaučia jokio skirtumo nuo mėsainio su tikra jautiena“, – pažymėjo tyrimų bendrovės „Kalinowski Equity Research“ vadovas Markas Kalinowski.

Kai kurie greitojo maisto restoranų tinklai neatsilieka nuo bendros tendencijos ir į savo valgiaraščius įtraukia patiekalų su augaliniais mėsos pakaitalais. „Beyond Meat“, pavyzdžiui, bendradarbiauja su tokiais tinklais kaip KFC, „Tim Hortons“, „Subway“ ir „Dunking Brands“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.