Idealių pusryčių variantas visiems, besirūpinantiems figūra

Pusryčiai
Pusryčiai
  © Organizatoriai

Šis pusryčių receptas patiks tiems, kas nori numesti svorio ir atsisveikinti su pilvu.

Subalansuoti ir maistingi pusryčiai, kurie užveda medžiagų apykaitą, stiprina imuninę sistemą, valo virškinamąjį traktą nuo šlakų. Juose gausu mineralų ir vitaminų.

Pusryčiaukite taip mėnesį ir pamatysite, kaip gerėja odos būklė, lygėja veido spalva, nagai ir plaukai tampa tvirtesni.

O dar man pavyko numesti 2,5 kg.

Pagrindiniai ingredientai:

4 š. avižinių dribsnių

1 stiklinė neriebaus jogurto ar kefyro

7 džiovintos slyvos

1 š. nemaltų linų sėmenų arba jų aliejaus

1 a. š. kakavos

Kaip gaminti:

Geriausia pasigaminti pusryčius iš vakaro. 

Užpilkite slyvas 100 ml virinto vandens.

Sumaišykite linų sėmenų aliejų, kakavą, sausus avižinius dribsnius, supilkite mišinį į kefyrą.

Slyvas supjaustykite, sudėkite prie kitų ingredientų. Pusryčius įdėkite į šaldytuvą.

Rytais valgykite skaniai ir maistingai!