Restoranas per klaidą klientams davė 4500 svarų kainavusį vyną

Vyno rūsys
Vyno rūsys
  © SCANPIX
Alfa.lt
2019-05-21 20:35

Apie tokią klaidą gali pasvajoti kiekvienas restoranų klientas ir košmaruose sapnuoti kiekvienas padavėjas.

Trys verslininkai vakarieniaudami viename iš Mančesteryje esančių restoranų vietoje užsakyto 260 svarų (apie 290 eurų) kainuojančio Bordo (Bordeaux) vyno gavo 4500 svarų (apie 5100 eurų) kainuojantį variantą. Tačiau tinkamai pasimėgauti šia klaida klientai nesugebėjo – panašu, kad jie kitokio vyno skonio nepajautė, praneša portalas The Telegraph.

Toks nesusipratimas įvyko, kai dar besimokanti administratorė, paprašyta paimti reikiamo vyno, paėmė daug brangesnį 2001 m. Bordo (Bordeaux), kuris atrodė „gan panašiai“.

Klaida išaiškėjo tik tada, kai klientai užsisakė antrą butelį, tačiau restorano darbuotojai nusprendė geriau apie šią klaidą jų neinformuoti.

Po įvykio restoranas savo „Twitter“ paskyroje nusprendė paskelbti apie šią „nelaimę“: „Klientai, kuriems praėjusį vakarą netyčia buvo duotas Chateau le Pin Pomerol 2001 vyno butelis, kainuojantis 4500 svarų, tikimės, kad gerai praleidote vakarą! O mūsų darbuotojui, kuris per klaidą jį patiekė, linkime nenusiminti! Pavienių klaidų įvyksta, ir nepaisydami to mes tave vis tiek mylime.“


Darbuotojų pamainai pasibaigus, kitas restorano administratorius, peržiūrėjęs turimą vyną, pripažino, kad tai buvo pats brangiausias jų turėtas butelis.