Lietuvos garsenybių verslai – nuo kepyklų ir restoranų iki manikiūro salonų

Gabrielė Martirosianaitė
Gabrielė Martirosianaitė
  © LNK
Alfa Pramogos
2019-03-26 14:24

Kone kasdien žiniasklaidoje girdime, kad neverta pinigų taupyti kojinėje, o reikia juos investuoti. Kas perka nekilnojamąjį turtą, kas investuoja į akcijas, tačiau daugelio svajonė išlieka ta pati – sukurti sėkmingą ir pelningą verslą. Ne išimtis ir žinomi scenos žmonės, kurių karjera šou versle dažnai priklauso nuo jaunystės, išvaizdos ir neamžinos populiarumo bangos.

Nedaugelis žino, kad 2008 m. „Mis Lietuva“ ir televizijos bei radijo laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė save gali vadinti ne tik tituluota gražuole, bet ir sėkminga verslininke. 28-erių moteris neseniai kartu su savo bičiule Ieva Marija Andrulyte atidarė nagų dailės saloną „Nail Game“. Nors Gabrielės salonas sulaukia didžiulio klientų srauto, kai kurie nustemba jame pamatę besisukančią televizijos laidų vedėją.

reklama

Gabrielė tikina niekuomet nesvajojusi tapti verslininke. Lietuvių kalbos filologiją baigusi moteris prieš porą metų sulaukė draugės pasiūlymo prisidėti prie jos verslo idėjos kurti nagų dailės saloną. „Turėjau santaupų ir aplinkui nuolat sukosi kalbos, kad pinigai turi dirbti, kad pinigus reikia investuoti, tad pasiryžau, nors labai bijojau. Man tai buvo reikšminga suma“, – LNK televizijos laidoje „Nuo... Iki...“ pasakos Gabrielė.

Televizijos laidų vedėja ir nagų dailės salono savininkė prisipažino, kad manikiūras, pedikiūras ar nagų dailė jai visiškai nesuprantama sritis. Už visą šią dalį atsakinga jos partnerė, o Gabrielė tvarko ūkinius reikalus. Vienas pagrindinių ir sunkiausių Gabrielės darbų – darbuotojų atranka. Nors, atrodytų, bedarbių Lietuvoje labai daug, ji kaip ir daugelis kitų verslininkų kartoja – darbščių žmonių trūksta, o kai kurių jaunuolių lūkesčiai ir reikalavimai yra nerealūs.

Gabrielei pritaria ir humoristas Mantas Katleris, atidaręs nuosavą kebabų restoraną, tačiau po šešių mėnesių bankrutavęs. Viena didžiausių problemų, su kuria susidūrė Manto kebabų restoranas, buvo darbuotojų paieška. „Iš tiesų sunku surasti atsakingus, darbščius kulinarus ir padavėjus. Jaunimas dažnai tiesiog užbaliavoja ir nepasirodo darbe“, – nusivylimo neslepia humoristas.

reklama

Žinomo šokėjo ir renginių vedėjo Tado Rimgailos žmona Liucina taip pat stebisi darbuotojų trūkumu. Nors Lietuva yra viena didžiausią bedarbių skaičių turinčių šalių, Liucina tvirtina, kad daugelis bedarbių patys nenori dirbti. „O kam? Juk jie puikiausiai gyvena iš pašalpų“, – piktinasi verslininkė.

L. Rimgailė prisipažįsta niekuomet nesimokiusi konditerijos paslapčių ir nebaigusi jokių specialių kursų. „Nuo vaikystės buvau smaližė, tačiau tikrai negalvojau, kad tai taps mano pajamų šaltiniu“, – sako verslininkė.

Tiesa, Liucina, kaip ir daugelis verslą kuriančių moterų, susidūrė su stereotipu, kad, jei ne žinomas vyras, šio verslo gal ir nebūtų. „Mes gyvuojame jau kone šešerius metus, tad nemanau, kad vien tik mano vyro žinomumas čia būtų padėjęs. Startui galbūt padėjo, tačiau toliau buvo sunkus ir ilgas darbas“, – LNK televizijos laidoje „Nuo... Iki...“ sakys L. Rimgailė.

Lietuvos garsenybių verslai – nuo kepyklų ir restoranų iki manikiūro salonų

Gabrielė Martirosianaitė
+2