„eBūstas“ keičia požiūrį į daugiabučių administravimą

Lietuvoje sparčiai daugėja gyventojų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per mobilijąją progarmėlę „eBūstas“.
Lietuvoje sparčiai daugėja gyventojų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per mobilijąją progarmėlę „eBūstas“.
alfa.lt
2018-06-20 13:17

Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, vis sparčiau būsto priežiūros reikalus sprendžia išmaniai. Per metus gerokai padaugėjo klientų, kurie naudojasi skaitmenine „eBūsto“ platforma ir visus su būsto priežiūra susijusius klausimus tvarko vieno mygtuko paspaudimu.

reklama

Praėjusių metų vasarą startavusi „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji programėlė „e-Būstas“ populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi beveik 80 tūkst. vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programos teikiamomis galimybėmis.

Sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas. Jei anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, tai pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją programėlę. Tokiu būdu žmonės sutaupo ne tik laiko, bet ir pinigų.

„Praėjusiais metais pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą. Dėl šios programos mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialių naudingų pasiūlymų“,– sako bendrovės „Mano Būstas“ Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis.

reklama

„eBūsto“ klientai noriai naudojasi gedimų fiksavimo ir siuntimo funkcija. Pavyzdžiui, jei laiptinėje perdegė lemputė arba sugedo durų pritrauktuvas, nebereikia skambinti namo administratoriui. Užtenka gedimą užfiksuoti išmaniuoju įrenginiu ir vos vienu mygtuko paspaudimu per išmaniąją programėlę pranešti apie tai pastato valdytojui. Toks pranešimas apdorojamas realiu laiku ir pradedamas nedelsiant vykdyti.


Lietuvoje sparčiai daugėja gyventojų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito mobilijąja programėle „eBūstas“.

A. Žemaičio teigimu, nuo programėlės paleidimo pradžios gyventojai gedimus virtualiu būdu registravo jau daugiau nei 3500 kartų. Be to, nuolat daugėja klientų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per „eBūstą“. Tai patogiau, nei naudotis internetine bankininkyste ar su popierine sąskaita pėdinti į artimiausią įmokų surinkimo vietą. Užtenka turėti telefone ar planšetėje internetą, ir apmokėti sąskaitas galima būnant bet kuriame pasaulio krašte. Tai ypač patogu tiems, kurie gyvena ne Lietuvoje, tačiau nuomoja savo būstus kitiems.

„Pernai birželį per mobiliąją programėlę atsiskaitė 2546 klientai. Šiemet šis skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus. Gegužę už suteiktas būsto priežiūros paslaugas per „eBūstą“ mokėjo jau daugiau nei 13 tūkst. klientų. Toks augimas tik patvirtina, kad gyventojams reikia skaitmeninių paslaugų. Ir ne tik taksi iškvietimo ar maisto į namus užsakymo programėlių, bet ir su būsto priežiūra susijusių programėlių“, – teigė A. Žemaitis.

Jis neabejoja, kad „eBūstas“ realizuoja vieną iš svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje – ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą. „Mano Būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams, kuris ne tik patenkina vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvina būsto priežiūrą, leidžia operatyviau spręsti problemas, sumažina techninio bei administracinio darbo krūvį.

„Norint išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje, reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „eBūstas“ yra vienas iš žingsnių kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė A. Žemaitis.

„eBūsto“ programėle gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms. Daugiau informacijos apie mobiliąją programėlę galima rasti internete

reklama