Naujas etapas BMW istorijoje: pristatyta 8-oji serija

BMW 8-oji serija
BMW 8-oji serija
© Gamintojai
Alfa.lt
2018-06-19 14:01

„BMW 8 Series Coupe“ pristatymas verčia naują puslapį automobilių gamintojo istorijoje. Net ne puslapį – tai visiškai naujas etapas. Nepaprastai maloniomis valdymo savybėmis pasižyminčius automobilius kuriantis gamintojas šįkart siūlo išskirtinį sportiškumo ir prabangos derinį.

„Šis automobilis ne be reikalo yra vienas laukiamiausių šiemet. Jis yra neprilygstamas sportiškumo ir šiuolaikinės prabangos derinys, leidžiantis mėgautis tikru komfortu ilgose kelionėse. BMW 8 yra pats inovatyviausias automobilis: jo modernios vairavimo asistavimo sistemos bei jungiamumo technologijos yra rinkos flagmanai, rodantys teisingą kelią visiems konkurentams“, – teigė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

reklama

Sportiškumas – prioritetas

8-os serijos BMW šiame amžiuje neturėjo, tačiau naujasis „BMW 8 Series Coupe“ yra puikiai atpažįstamas dėl firminių BMW akcentų. Tai į vidurį siaurėjantys priekiniai žibintai bei dviejų dalių radiatoriaus grotelės, aštrių formų variklio gaubtas ir sportiška agresyvi išorė.

„BMW 8 Series Coupe“ išoriškai primena tvirtą sportinį automobilį. Jo kėbulo ilgis yra 4,84 m, plotis – 1,9 m, aukštis – 1,34 m. Nepaisant sportiško kontūro, automobilio konstruktoriams pavyko suprojektuoti ilgą ratų bazę, kurios ilgis net 2,82 m. Ji užtikrina dar didesnį komfortą ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

reklama

Automobilio kėbulas, valdymo technologijos ir pakaba buvo konfigūruojami siekiant sukurti idealiai valdomą prabangų automobilį. „BMW 8 Series Coupe“ kūrimo procesas vyko kartu su BMW M8 bei BMW M8 GTE lenktynėms skirtu automobiliu.

Dėl bendro darbo kai kurios savybės, kaip itin žemas svorio centras, geras aerodinaminis efektyvumas, stiprus kėbulas bei puikus masės paskirstymas tarp ašių, pastebimos visuose trijuose modeliuose.

Bendros ne tik kai kurios savybės, bet ir konkretūs komponentai. Pavyzdžiui, visų modelių konstrukcija yra lengva, nes joje panaudota daug aliuminio, magnio ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). Tiek lenktyninis, tiek gatvėms skirti BMW 8 turi blokuojamą užpakalinį diferencialą. Adaptyvi „M“ pakaba, aktyvus posvyrio stabilizavimas ir platesnės užpakalinės padangos net ir sėdint prie „BMW 8 Series Coupe“ vairo gali priversti pamiršti, kad važiuojama ne lenktynių trasoje.

Prabangios technologijos interjere

reklama

Automobilis išsiskiria žema sėdėjimo pozicija – kaip tikrame lenktyniniame BMW. Užpakalinėse sėdynėse užtikrinama tokia žema sėdėjimo pozicija, kad jose net nereikalingos galvos atramos. Standartiškai „BMW 8 Series Coupe“ sėdynės yra aptrauktos malonia oda „Vernasca“.

Bagažinės talpa – 420 litrų, o prireikus ją padidinti galima 50:50 santykiu nulenkiant užpakalines sėdynes.

Papildomos įrangos sąraše yra ir tokios funkcijos kaip belaidis mobiliojo telefono įkrovimas, „BMW Display Key“, nuo gruodžio užsakoma „Bowers & Wilkins“ garso sistema bei išskirtinė, specialiai BMW 8 sukurta stiklinė tam tikrų valdymo elementų apdaila.

Standartinėje įrangoje yra „BMW Operating System“ valdymo sistema, pasiekiama 7 colių skersmens ekrane. Papildomai gali būti užsakoma „BMW Live Cockpit Professional“ sistema su 10,25 colio ekranu ir moderniais grafiniais elementais.

Populiari ir vairuotojų pamėgta technologija yra „BMW Head-Up Display“ – ant priekinio stiklo projektuojamas papildomas ekranas, rodantis pagrindinę kelionės informaciją ar navigacijos nurodymus. Dabar šis projekcinis ekranas – 16 proc. didesnis nei kituose BMW, optimizuota jo 3D grafika ir atnaujintas funkcijų rodymas.

reklama

Tobulinimas be ribų

Jau standartinėje automobilio įrangoje yra itin ryškiai kelią apšviečiantys ir ekonomiški LED žibintai. Papildomai užsakomi gali būti adaptyvūs, posūkio kryptimi pasisukantys žibintai arba lazeriniai žibintai su „Selective Beam“ technologija ir iki 600 metrų apšviečiamu atstumu.

Naujojo prabangaus kupė eksterjerą galima pagražinti pagal savo poreikius. Papildomai užsakomų dalykų sąraše yra iš anglies pluošto pagamintos detalės: stogas, oro paėmimo angos, išorinių veidrodėlių apdaila, užpakalinis oro aptakas ir difuzorius.

Galima rinktis ir išskirtinius „M Sport“ eksterjero apdailos paketus. Tuomet ant automobilio gali atsirasti stilingi 19 colių skersmens ratlankiai bei „M“ logotipai įvairiose vietose. „M Sport“ patobulinimai toli gražu neapsiriboja dizainu: automobiliams su šiuo paketu montuojama efektyvesnė stabdžių sistema, daugiafunkcės sėdynės bei „M“ oda aptrauktas vairaratis.

„BMW M Performance“ modelyje dedami jau 20 colių skersmens ratlankiai, o ant jų montuojamos didelio efektyvumo padangos. Kai kurie elementai išorėje nudažyti „Cerium Grey“ spalva, o interjere daug nerūdijančio plieno motyvų.

reklama

Pirmieji klientai – dar šiemet

Pirmieji „BMW 8 Series Coupe“ klientams bus pristatyti šių metų lapkritį, rinkoje debiutuos dvi modifikacijos.

„BMW M850i xDrive Coupe M Performance“ su nauju 530 AG/390 kW pasiekiančiu V8 varikliu kol kas bus galingiausias ir greičiausias šeimos narys. Automobilis turi efektyvias „Valvetronic“ bei „Double-VANOS“ sistemas, optimizuojančias benzino įpurškimą – jos variklio galią padidina iki 68 AG/50 kW ir neprideda nė kilogramo papildomo svorio. Didžiausias šio variklio sukimo momentas – 750 Nm, pasiekiamas nuo 1800 iki 4600 aps./min.

„BMW 840d xDrive Coupe“ modifikacija turi 320 AG/235 kW pasiekiantį dyzelinį šešių cilindrų variklį. Jame yra du turbokompresorius valdanti „BMW TwinPower Turbo“ technologija, o dyzelinas įpurškiamas net 2500 bar slėgiu. Degalų sąnaudos ir CO2 emisija nėra didelė, nes išmetimo sistemoje sumontuotas kietųjų dalelių filtras, NOx dujų katalizatorius bei specialus SCR filtras. Jie atitinka naujausius emisijos standartus EU6d-TEMP.

Visi varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis „Steptronic“ pavarų dėžėmis. 

reklama

Naujas etapas BMW istorijoje: pristatyta 8-oji serija

BMW 8-oji serija