„Luminor“ apgailestauja: pervesti klientų pinigų nepavyko ir penktadienį
Žada tvarkytis visą savaitgalį

Luminor
Luminor
© Edvard Blaževič
Alfa.lt
2018-05-25 17:09

Lietuvoje veikiantį „Luminor“ banką užklupo rimti nemalonumai. Jo klientams ir penktadienį nepavyko atlikti pervedimų eurais į kitus bankus. Sutrikimai bus šalinami visą savaitgalį.

„Apgailestaudami pranešame, kad šiandien „Luminor|DNB“ klientų mokėjimai nebuvo įvykdyti. Tai yra išskirtinė situacija mūsų banke, kuomet sutrikus mus aptarnaujančio banko – korespondento IT sistemoms, nuo gegužės 24 d. negalime įvykdyti ir gauti pervedimų. Situacija yra sprendžiama aukščiausiu su inicidentu susijusių partnerių lygiu, o “Luminor” banko vadovai skiria visus įmanomus resursus ir deda visas pastangas, kad įprastas pervedimų režimas būtų kuo greičiau atstatytas“, – teigiama banko pranešime spaudai.

reklama

Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke sutrikęs „Luminor|DNB“ padalinio klientų išeinančių ir įeinančių pervedimų eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus vykdymas, taip pat ir tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų. Mokėjimai „Luminor|DNB“ viduje vyksta įprastai.

Bankas praneša, kad penktadienį darytus pervedimus klientai gali atšaukti prisijungę prie savo interneto banko. Ketvirtadienį darytus pervedimus žadama atlikti iš karto, vos išsprendus techninius sutrikimus.

„Kiekvieną kliento užklausą ir skundą nagrinėsime individualiai, visus klientų klausimus spręsime bei tvarkysime ir šeštadienį bei sekmadienį, - nurodo bankas. – Atsiprašome savo klientų dėl problemų, kurias galėjo sukelti toks mūsų veiklos sutrikimas.“

reklama

„Luminor“ klientai papildomą informaciją apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko, taip pat informaciją nuolat atnaujiname www.luminor.lt puslapyje. 

reklama