Sutriko „Luminor“ pervedimų vykdymas: kai kurių operacijų nepavyksta atlikti ilgiau nei parą

Luminor
Luminor
© Edvard Blaževič
Alfa.lt
2018-05-25 12:26

„Luminor“ banko klientai susidūrė su netikėtais nesklandumais ir yra priversti sukti galvas, kaip atlikti tam tikras bankines operacijas. Tai tęsiasi jau daugiau kaip parą.

Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke sutriko „Luminor|DNB“ klientų išeinančių ir įeinančių pervedimų eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus vykdymas, taip pat ir tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų.

Mokėjimai „Luminor|DNB“ viduje vyksta įprastai.

„Kartu su mus aptarnaujančiu banku-korespondentu dedame visas pastangas, kad techniniai nesklandumai būtų kuo greičiau išspręsti, ir atsiprašome klientų dėl nepatogumų. Mes nuolat informuosime apie situaciją bei pervedimų būklę“, – skelbia banko atstovai pranešime spaudai.

Banko atstovų tikinimu, „Luminor“ klientai papildomos informacijos apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko, taip pat informacija nuolat atnaujinama www.luminor.lt.

reklama