Booking.com žengė į Lietuvą, žada naujų darbo vietų

Booking.com klientų centro atidarymas
Booking.com klientų centro atidarymas
© Paulius Peleckis

Booking.com Vilniuje atidarė klientų aptarnavimo skambučių centrą. Naujasis biuras atidarytas naujame „Technopolis Penta“ pastate.

Per du aukštus įsikūręs „Booking“ aptarnavimo centras yra pirmasis toks Baltijos šalyse.

„Rinkdamiesi geriausią šalį naujam klientų aptarnavimo centrui Europoje, ieškojome vietos, kurioje nesunkiai rastume įvairiomis kalbomis kalbančių darbuotojų, padėsiančių plėtoti verslą visame pasaulyje. Vilnius – puikus pasirinkimas, ir mes nekantraujame priimti dar daugiau darbuotojų šiame puikiame biure“, – sakė Alessandro Rotelli, Booking.com Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regiono klientų aptarnavimo vadovas.

Iš Vilniaus klientai bus aptarnaujami vokiečių, lenkų, anglų, rusų, estų ir lietuvių kalbomis.


Booking.com klientų centro atidarymas © Paulius Peleckis

Biure – Lietuvos poetų eilės

Biurą, kurį sukūrė architektas Arnoldas Schoordijikas, puošia Lietuvos rašytojų citatos, naudojamos šalies miškų ir ežerų spalvos bei su jais susiję meno kūriniai. Biure esančios Lietuvos kraštovaizdžio nuotraukos darytos Booking.com darbuotojų.

Naujausiame Booking.com skambučių centre iki metų pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o ateityje darbuotojų skaičių padidinti iki 900.

Darbuotojai iki šiol kviečiami kandidatuoti į vadovų, klientų ir partnerių aptarnavimo specialistų pozicijas.

Šiuo metu Vilniaus biure dirba daugiau nei 100 darbuotojų. Vienu metu jame gali dirbti apie 400 žmonių. Kadangi darbuotojų pamainos skiriasi, jų įdarbinti įmonė gali dvigubai daugiau.

reklama

Darbuotojams naujame biure yra siūlomi nemokami pietūs, poilsio, žaidimų zonos.


Booking.com klientų centro atidarymas © Paulius Peleckis

Lietuviai pamėgo Romą

Populiariausios kryptys Lietuvoje, kur apsistojo pernai per Booking.com nakvynę užsisakę turistai, yra Vilnius, Kaunas, Palanga, Klaipėda ir Druskininkai. Lietuvoje dažniausiai apsistoja svečiai iš Baltarusijos, Rusijos, Latvijos, Lenkijos ir Jungtinės Karalystės.

O štai lietuviai užsienyje dažniausiai rezervuojasi nakvynę Rygoje, Varšuvoje, Taline, Jūrmaloje bei Romoje. Populiariausi apgyvendinimo tipai Lietuvoje yra viešbučiai, butai ir svečių namai.

Booking.com teikia pagalbą 40 kalbų

Booking.com, įkurta 1996 m., nuo nedidelio startuolio išaugo į vieną didžiausių kelionių užsakymo internetu įmonių pasaulyje.

Booking.com svetainę ir mobiliąsias programėles galima naudoti daugiau nei 40 skirtingų kalbų, jose siūloma daugiau nei 28 410 300 nakvynės variantų, 131 397 kelionių kryptimis 228 šalyse ir teritorijose visame pasaulyje.

Bendrovėje šiuo metu dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų 198 biuruose, įsikūrusiuose 70 šalių. Tik 18 jų yra Europoje.

Booking.com keliautojams pateikia didžiausią pasaulyje viešnagės vietų pasirinkimą, įskaitant apartamentus, atostogų būstus, šeimos valdomus nakvynės su pusryčiais namus, prabangius 5 žvaigždučių kurortus, namelius medžiuose ir net iglu.

Kiekvieną dieną platformoje užsakoma daugiau nei 1,5 mln. numerių. Klientai visą parą be poilsio dienų gali susisiekti su Booking.com klientų aptarnavimo komanda ir bet kada sulaukti pagalbos daugiau nei 40 kalbų. 

reklama

„Booking.com“ žengė į Lietuvą, žada naujų darbo vietų

Booking.com klientų centro atidarymas
+18