„Huawei“ telefonų pardavimas pirmąjį pusmetį augo penktadaliu

"Huawei P10" pristatymas
"Huawei P10" pristatymas
© Edvard Blaževič
Alfa.lt
2017-07-27 15:53

Šiandien „Huawei“ vartotojų verslo grupė paskelbė 2017 m. pirmojo pusmečio finansinius rezultatus. Parduotų „Huawei“ išmaniųjų telefonų skaičius išaugo iki 73,01 mln. – net 20,6 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais, o pardavimo pajamos atitinkamai išaugo 36,2 proc. ir siekė 105,4 mlrd. Kinijos juanių.

Aukštos klasės įrenginiai – kelias į pasaulio rinkas

„Mūsų vartotojų verslo grupė toliau demonstravo puikų augimą, kurio tempai buvo didesni nei pramonės vidurkis, be to, mums pavyko įsiskverbti į viso pasaulio aukštos klasės produktų rinkas. Toks ilgalaikis augimas liudija apie bendrovės prekių ženklo stabilumą ir pagreitį, kurį pasiekėme, klientams pristatydami aukščiausios kokybės naujus standartus diktuojančius produktus, sulaukusius didelio atgarsio tarp išrankių šiandienos vartotojų“, – sako Richardas Yu, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės generalinis direktorius.

Pramonės analitikų IDC teigimu, per pirmąjį 2017 m. ketvirtį „Huawei“ pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos dalis padidėjo iki 9,8 proc. Tokį augimą paskatino stipriai išaugusios vidutinės ir aukštos klasės išmaniųjų telefonų pardavimų svarbiausiuose geografiniuose regionuose apimtys. Kinijoje ir kitose kiniškai kalbančiose šalyse „Huawei“ užėmė 22,1 proc. rinkos, o ten parduotų telefonų skaičius per metus išaugo 24 proc. Be to, bendrovės išmaniųjų telefonų pardavimų apimčių augimas užfiksuotas ir Europoje, kur jų parduota 18 proc. daugiau nei prieš metus.

Ypač gerų rezultatų sulaukta Vidurio ir Rytų Europos bei Šiaurės šalių regionuose. Čia bendrovės užimama rinkos dalis pirmąjį šių metų pusmetį siekė 18,7 proc. ir, palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 48 proc. Tarp šalių, kuriose „Huawei" užima daugiau kaip 20 proc. rinkos dalies, pirmąjį šių metų pusmetį pateko ir Lietuva.

„Huawei“ vartotojų verslo grupė taip pat pasiekė reikšmingą proveržį Azijos ir Ramiojo vandenyno šalių rinkose, įskaitant Tailandą, Malaiziją, Japoniją ir Pietų Korėją. Prekybos Rusijoje apyvarta taip pat stabiliai augo. Bendrovių „GfK“ ir „Sino“ atlikto tyrimo duomenimis, bendrovės prekių ženklas „Honor“ nuo 2017 m. sausio iki gegužės mėnesio Kinijoje pirmavo ir pagal internetu parduotų telefonų apyvartą, ir pagal pardavimo pajamas.

Pasaulinis pripažinimas

Dėl stipraus metinio augimo „Huawei“ tapo pripažintu aukščiausios kokybės prekių ženklu. 2017 m. bendrovė užėmė 49 vietą pasaulinės prekių ženklų duomenų bazės „BrandZ“ vertingiausių pasaulyje prekių ženklų šimtuke, 88 vietą – žurnalo „Forbes“ vertingiausių pasaulyje prekių ženklų sąraše ir 40 vietą – konsultacijų firmos „Brand Finance“ 500 vertingiausių pasaulyje prekių ženklų sąraše.

„Huawei“ produktai buvo įvertinti vartotojų visame pasaulyje, kadangi aiškiai siekiame užtikrinti aukščiausią kokybę, geriausius potyrius ir diegti naujoves“, – toliau pasakojo Richardas Yu. „Aktyvioje vartojimo prietaisų ekosistemoje, kurią sudaro kritikų pripažinti išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai, nešiojamieji prietaisai, o dabar – ir asmeniniai kompiuteriai, vartotojai žino galintys būti tikri, kad „Huawei“ jiems suteiks būtent tokį aukščiausios kokybės produktą, kokio jie ieško“, – sako Richardas Yu, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės generalinis direktorius.

„Huawei“ prekių ženklo plėtra

Bendrovės prekių ženklui plečiantis į vis daugiau regionų planuojama plėtoti ir pardavimų strategiją. „Huawei“ žada plėsti savo didelį mažmeninės prekybos tinklą, kurį iki 2017 m. pabaigos turėtų sudaryti 56 tūkst. parduotuvių visame pasaulyje (2016 m. gegužę jų buvo 35 tūkst). Šios parduotuvės atspindės bendrovės visame pasaulyje kuriamą aukštos klasės bei kokybės produktų įvaizdį.

„Tikimasi, kad ateityje „Huawei“ ilgalaikio augimo tempai taps dar spartesni – bendrovė toliau diegia naujoves dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi srityse, kurios užtikrins, kad naujoji „išmanioji era“ tęsis ir toliau. Vartotojų verslo grupė siekia pristatyti rinkai išmaniųjų produktų, sukurtų prognozuojant vartotojų poreikius ir organiškiau derančių prie žmonių darbo stiliaus ir gyvenimo būdo“, – teigia Richardas Yu.

Bendrovė turi 15 mokslinių tyrimų centrų ir 36 bendrus naujovių taikymo centrus, išsibarsčiusius po visą pasaulį. Juose kuriamos naujosios technologijos, tarp kurių – jutikliai, duomenų valdymas ir mikroschema „Kirin“, kuri nuolat tobulinama, siekiant pristatyti jos funkcijas rinkai. Be to, taikydama naujoves, „Huawei“ bendradarbiauja su tokiomis pramonės lyderėmis kaip „Leica“, „Dolby“, „Microsoft“, „Intel“ ir „Google“.