Prieššventinė karštinė – geriausias metas dailinti figūrą?

Išpardavimas
Išpardavimas
© 123rf.com
Alfa.lt
2016-12-20 16:46

Pašėlęs tempas paskutinėmis dienomis prieš Kalėdas ir Naujuosius neleidžia pasirūpinti savimi ir nulėkti į sporto klubą? Pasirodo, šiuo laikotarpiu galima apsieiti ir be jo. Juk gera savo organizmui ir figūrai darome ne vien tada, kai sportuojame.

Pasinaudok patarimais žemiau ir išnaudok ruošimąsi didžiosioms metų šventėms teisingai – nepakenkiant savo kūno linijoms ir savijautai.

1. Apsipirkti trauk į miestą

Taip, visos parduotuvės po vienu stogu, viename prekybos centre, – itin patrauklu. Ypač prieš Kalėdas, kai reikia rasti dovanų artimiesiems, naują suknelę sau ir maisto šventinei vakarienei.

Kita vertus, jei vietoje prekybos centro pasirinksi apsipirkimą mieste, ko gero, sudeginsi daugiau kalorijų – atstumai tarp parduotuvių čia didesni, be to, ir grynu oro pakvėpuoti progų daugiau.

reklama

Kodėl tai naudinga? Apytiksliai moteris, sverianti 70 kilogramų, per 40 minučių įveikusi penkis kilometrus, sudegina 200 kalorijų. O tai – jau pusė mėsainio, kuris neretai tampa greitu maistu, numarinančiu alkį aktyvią dieną.

2. Rinkis laiptus

Jei tik yra jėgų, nelauk lifto ir venk parduotuvėse esančių eskalatorių. Juose tokiu metu dažnos spūstys, todėl lipdama laiptais ne tik sudeginsi daugiau kalorijų, tačiau tikėtina, kad ir tikslą pasieksi greičiau.

Ekspertų teigimu, lipimas laiptais gerina širdies darbą, spartina medžiagų apykaitą ir stiprina kojų raumenis. Vos 20 minučių lipimo laiptais per dieną sudegina 200 kalorijų.

3. Būk išmani

Prieš didžiąsias žiemos šventes bei kitais aktyviais gyvenimo tarpsniais kaip niekada lengva įvertinti šių dienų išmaniųjų technologijų privalumus. Tam, kad savijauta nesuprastėtų, naudokis specialiomis telefonų programėlėmis arba dar geriau – dėvėk išmaniąsias apyrankes, skirtas priminti apie tavo aktyvumą bei sekančias tavo savijautą.

Apyrankė primena, kada išgerti vandens, skaičiuoja žingsnius, sudegintas kalorijas, miego valandas, ragina pajudėti, jei užsisėdėjai. Beje, pačios moderniausios apyrankės, kaip, pavyzdžiui „Samsung Gear Fit2“, atlaisvina rankas – nebereikia traukti telefono iš rankinės ir tikrinti panešimų, nes šie iš karto parodomi apyrankės ekrane.

4. Palik automobilį prie namų

Jei pėsčiomis pasiekti norimas parduotuves kainuoja per daug laiko ir jėgų, rinkis viešąjį transportą. Jame galima stovėti, o stovint kalorijos dega greičiau nei sėdint automobilyje. Be to, didmiesčiuose viešajam transportui skirtos eismo juostos leidžia važiuoti greičiau ir neužstrigti „šventinėse“ spūstyse.

Dar vienas privalumas tas, kad pirkinių maišus būsi priversta neštis pati, o taip bus įdarbinti rankų raumenys. Tiesa, persistengti taip pat nereikia: kiekvienoje rankoje nenešk sunkesnio nei 5 kg nešulio, nes kelionė gali baigtis taksi automobilyje.

reklama

5. Nepamiršk namų ruošos

Prieš šventes tvarkos užsinori turbūt ir tos, kurios paprastai nėra didžiausios pedantės. Tvarkydamasi prie Kalėdas, nušausi du zuikius vienu šūviu: juk stiebsiesi valyti aukščiausias lentynas, mosuosi rankomis valydama langus, veidrodžius, lankstysiesi šluodama grindis ir siurbdama kilimus.

Vienos valandos tvarkymasis namuose vidutiniškai leidžia prarasti 170 kalorijų. Sunaikinsi dar tiek pat, jei užsimanysi perstumdyti baldus.

Prieššventinė karštinė – geriausias metas dailinti figūrą?

Išpardavimas