„Lidl“ atskleidė, ką bus galima rasti jų parduotuvėse, ko nėra kitose

"Lidl" Logistikos centro atidarymas
"Lidl" Logistikos centro atidarymas
  © Edvard Blaževič

Ketvirtadienį tarptautinis mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė veiklos pradžią Lietuvoje ir atidarė logistikos centrą Kauno rajone. Jau netrukus bus atidarytos ir pirmosios parduotuvės, o iki tol atskleidžiama, ko pirkėjai gali tikėtis ir ką rasti naujo „Lidl“ parduotuvėse, ko nėra kituose prekybos centruose.

Prekiaus ne tik maisto produktais

„Lidl“ parduotuvėse bus galima rasti apie 1 600 įvairių prekių asortimentą. Tarp jų – Lietuvos, Vokietijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Ispanijos ir kitų šalių gamintojų maisto produktai bei prekės kasdienai.

Teigiama, kad apie pusę prekių asortimento sudarys lietuviškos prekės, kita dalis bus panaši į kitų šalių „Lidl“ parduotuvių asortimentą.

„Perkame centralizuotai ir paskirstome prekes į visas šalis. Tačiau kiekvienos valstybės „Lidl“ bendrovėje yra savarankiškai veikiantis pirkimų skyrius. Sudarant asortimentą, kiekvienoje šalyje atsižvelgiama į vietos gyventojų poreikius ir skonį.

Prieš užsakydami prekių įsitikiname, kad gamintojas atitinka mūsų keliamus reikalavimus. Įvertiname, kaip ir iš ko jis gamina prekes. Palaikome nuolatinį ryšį, kad prireikus galėtume perduoti pirkėjų ar specialistų pastabas“, – teigė Agnė Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė.

Kalbant apie mėsą, parduotuvėje ji bus parduodama pakuota – priešingai, nei daugelyje kitų prekybos centrų, kur yra atvirų prekystalių.

„Skerdimas ir mėsos pakavimas dažniausiai atliekami toje pačioje įmonėje, šitaip apsaugant produktus nuo galimų išorinių poveikių. Visų gamybos ir logistikos procesų metu mėsa yra nuolat vėsinama. Supakuota naudojant apsaugines dujas, ji turi ir ilgesnį galiojimo laiką“, – sakė A. Gaižauskienė.

Vaisiai ir daržovės, atsižvelgiant į sezoną ir pasiūlą, siunčiamos iš Europos šalių bei atokesnių egzotiškų kraštų.

„Kai pageidaujamų sezoninių vaisių ir daržovių mums galės parūpinti Lietuvos augintojai, mieliausiai rinksimės juos: šviežumas bei kuo trumpesnis gabenimo laikas yra neginčijami prioritetai. Mūsų parduotuvėse prie visų vaisių ir daržovių nurodoma jų kilmės šalis“, – pridūrė ji.

Išskirtinės prekės – tik parduotuvėse „Lidl“

Įdomu tai, ko „Lidl“ prekių pirkėjai nepamatys kituose prekybos centruose.

„Daugiausia prekiaujame mūsų užsakymu pagamintais maisto produktais ir ne maisto prekėmis. „Lidl“ privatūs prekės ženklai aprėpia visas kasdienių prekių kategorijas: nuo šviežios mėsos iki kepinių, nuo pieno produktų iki prieskonių, nuo saldumynų iki šaldytų gaminių ir kitų“, – pasakojo Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė.

Parduotuvėse „Lidl“ bus prekiaujama ne tik maisto produktais, bet ir būtiniausiomis buities bei kitomis prekėmis.

„Mūsų parduotuves kas savaitę pasiekia apie 60–70 pavadinimų įvairių ne maisto prekių: drabužių, buities technikos, reikmenų namams bei laisvalaikiui“, – sakė A. Gaižauskienė.

Prekių kaina

Kalbant apie prekių kainas, anot „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovės, jas nulemia trys svarbiausi veiksniai.

„Dideli prekių kiekiai, kuriuos užsakome iš patikimų tiekėjų, efektyvūs procesai ir kruopščiai apgalvotas produktų pristatymas. Mūsų tikslas – visur siūlyti geriausią kainą, niekada neaukojant kokybės“, – teigė A. Gaižauskienė.

Klausimas, ar „Lidl“ prekių kainos bus mažesnės nei kituose prekybos centruose?

„Mūsų tikslas – kiekvienoje rinkoje pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Skirtingų rinkų palyginimas nėra įmanomas, nes kiekvienos šalies situacija yra skirtinga ir daro įtaką pardavimo kainoms“, – pridūrė A. Gaižauskienė.

Lojalumo korteles pakeis akcijos

Šiuo metu prekybos tinklas „Lidl“ neturi lojalumo kortelių, tačiau jas turėtų atstoti vykdomos akcijos įvairiems produktams ir prekėms.

„Akcijos „Lidl“ – tai prekės, kurių nenusipirksi kitur, ribotas jų pardavimo laikas ir kiekis. O patrauklios kainos mums yra savaime suprantamos.

Reguliarių akcijų metu taip pat prekiaujame įvairiomis ne maisto prekėmis. Joms galioja vokiškas kokybės standartas, tad prekes testuojame nepriklausomose Vokietijos laboratorijose“, – pasakojo A. Gaižauskienė.

Informaciją apie akcijas bus galima rasti parduotuvėse ir interneto svetainėje www.lidl.lt.

Produktai dėžėse

Vienas iš „Lidl“ sėkmės pagrindo – paprastumas. Todėl nenustebkite, kai pamatysite, kad prekės ar produktai – tiesiog dėžėse.

„Šitaip taupome darbuotojų, kuriems netenka dėlioti pavienių dėžučių bei indelių lentynose, laiką. Viskas pritaikyta tam, kad personalas galėtų greitai ir paprastai atlikti darbą, o pirkėjai maloniai apsipirkti. Mūsų lentynos suprojektuotos taip, kad kiekviena dėžė turėtų jai skirtą vietą ir stovėtų stabiliai. Drauge galime pasiūlyti patrauklesnes kainas“, – pridūrė „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.

Jos teigimu, tarp lentynų pakanka vietos dideliems prekių vežimėliams.

Pirmosios parduotuvės – netrukus

Iki šiol tiksli data, kada atsidarys pirmosios „Lidl“ parduotuvės, neatskleidžiama.

„Patikslinti atidarymo datos kol kas negalime. Šiuo metu intensyviai dirbame ties atidarymu ir džiaugiamės, jog netrukus galėsime pristatyti Lietuvos pirkėjams „Lidl“ asortimentą“, – teigė A. Gaižauskienė.

Atskleidžiama tik tiek, kad pirmųjų „Lidl“ parduotuvių atidarymas keliuose Lietuvos miestuose numatytas jau pirmąjį 2016-ųjų pusmetį.

Lietuva bus 27-oji šalis, kurioje veikia „Lidl“ tinklo parduotuvės.