Stebuklingo kremo paslaptis – natūralūs produktai ir lašelis meilės

Stebuklingo kremo paslaptis – natūralūs produktai ir lašelis meilės
Stebuklingo kremo paslaptis – natūralūs produktai ir lašelis meilės
  © Asmeninis albumas
alfa.lt
2015-06-29 10:35

Lietuvoje, kitaip nei Prancūzijoje, kur didžiausiu prabangos ženklu laikomos ne masinių gamintojų, bet jaukiose krautuvėlėse tik jums sukurtos grožio priemonės, prie natūralios kosmetikos dar tik pratinamasi. Mesti iššūkį masinei produkcijai nepabūgusi ir viena iš pirmųjų mūsų šalyje prabangios kosmetikos gamybos link pasukusi verslininkė Jurgita Sėjūnaitė šiandien jau rami: lietuvės taip pat nori to, kas geriausia.

Prieš penkerius metus gyvąją rankų darbo kosmetiką „Ambroozija“ (graikų mitologijoje „Ambrozija“ reiškia dievų maistas) kurti pradėjusi J. Sėjūnaitė dabar klientus kviečia į grožio ritualų butikus sostinės Gedimino prospekte ir Kauno Savanorių prospekte, „Biosalos“ krautuvėles, kelių prekybos centrų grožio saleles, sudaro galimybę įsigyti grožio produktų internetu. O prasidėjo viskas nuo tylios laboratorijos miškų apsuptoje sodyboje Trakų rajone, kur moteris sumaišė pirmuosius natūralius kremus iš gamtos dovanų.

Gyvąja kosmetika J. Sėjūnaitė, energinga penkių vaikų mama, susidomėjo, praradusi viltį atrasti tinkamų priemonių savo alergiškiems mažyliams. Jie, taip pat vyras ir artimiausi bičiuliai ir buvo pirmieji „Ambroozijos“ produktų bandytojai. Netrukus moteris jau naršė internete, ieškodama vis daugiau ir daugiau žinių apie natūralios kosmetikos gamybą, parsisiuntė knygų iš Prancūzijos – nuo tada iš Provanso į jos laboratoriją keliauja didžioji dalis aukščiausios kokybės natūralių aliejų, hidrolatų, kitų būtinų medžiagų.

„Sumaišyti kremą iš natūralių medžiagų savo virtuvėje gali praktiškai kiekvienas, ir dabar to neneigiu. Bet, pradėjusi gilintis į gyvosios kosmetikos gamybos subtilybes, supratau, kad geriausių rezultatų, kuriais džiaugsis klientai, pasiekti padeda ne pievoje nuskinta žemuogė ar nuošaliame miške surastas čiobrelis, bet sertifikuotos patikimų gamintojų tiekiamos žaliavos. Aš noriu pasiūlyti ne paprastą kremą, kuris nepakenks, bet sveiką priemonę be lašelio chemijos, kurią naudojantys žmonės matys akivaizdų rezultatą. Cheminius produktus šiuose gaminiuose pakeičia meilė“, – valiūkiškai aiškino „Ambroozijos“ kūrėja.

J. Sėjūnaitė pasakojo dar verslo pradžioje supratusi, kad klientams, kurių daugelio oda nuvarginta ne tik sezonų ir orų kaitos, bėgančio laiko, bet ir chemijos prifarširuotų sintetinių grožio priemonių, reikia pasiūlyti ne „stebuklingą“ kremą, bet ritualą – galimybę namuose susikurti mažytį SPA, natūraliomis priemonėmis išvalyti, atgaivinti, pamaitinti odą. Nuo tada „Ambroozija“ siūlo keturių žingsnių programą: valymą, šveitimą, drėkinimą ir tik tada kremą.

„Kartais lankytojai sako, kad kremas jiems nepadeda. Iš karto klausiu, kaip jį naudoja. Neretai paaiškėja, kad moterys, net nenuvaliusios dar ryte užteptų kosmetikos priemonių, per dieną ant odos susikaupusių nešvarumų, vakare tiesiog pasitepa kremu ir laukia stebuklo. Visada mokau, kad odą pirmiausiai reikia nuvalyti, sudrėkinti – po to kartais kremo net nebereikia“, – aiškino gamintoja.

Dar vieną žingsnį pirmyn J. Sėjūnaitė žengė, pradėjusi bendradarbiauti su profesionale kosmetike Vilma Vaitulionyte, konsultuojančia „Ambroozijos“ kūrėją dėl kremų sudėties, patariančia, ko juose reikėtų, kas dar pagerintų poveikį. Šios draugystės rezultatas – prabangi kosmetikos linija „Saulė“, antrus metus džiuginanti pirkėjus.

„Šie produktai atsirado iš poreikio sustabdyti jaunystę. Juk kiekviena moteris svajoja būti graži ir švytėti, tačiau bėgantis laikas palieka savo atspaudą. Noriu parodyti, kad, naudojant moderniausius natūralios kosmetikos atradimus, galima ir be sintetinių grožio priemonių pasiekti akivaizdų rezultatą. Man pačiai tai akivaizdu: kartais sakau, kad moteris, naudojančias „Saulės“ priemones, galiu atpažinti gatvėje – taip sveikai švyti jų oda“, – kalbėjo J. Sėjūnaitė.

Didele „Ambroozijos“ gerbėja save vadinanti buvusi „Biosalos“ rinkodaros vadovė, dabar vadovaujanti bendrovės „Delano“ rinkodaros skyriui, Ieva Vaičiūnaitė teigė buvusi sužavėta tiek šios kosmetikos kokybės, tiek jos gimimo istorijos.

„Anksčiau dirbau didžiuosiuose Lietuvoje veikiančiuose prekybos kosmetika tinkluose, esu sukaupusi tikrai labai didelę patirtį grožio priemonių srityje. Todėl galiu drąsiai pasakyti – šiandien Lietuvoje „Ambroozijai“ nėra lygių – tai geriausia, ką siūlo mūsų gamintojai“, – tikino I. Vaičiūnaitė.

Specialistės teigimu, visi „Abroozija“ produktai – labai kokybiški, pritaikyti skubančiai moteriai, neturinčiai daug laiko kelis kartus per savaitę lankytis pas grožio specialistus.

„Ši kosmetika jau lygiuojasi į didžiųjų gamintojų produkciją. Skirtumas tik tas, kad „Ambroozijos“ produktai – visiškai natūralūs, be sintetinių kvapiklių ir dažiklių, skirtų paveikti masinio pirkėjo emocijoms. „Ambroozijos“ gaminiai pirmiausia tarnauja pagrindinei kosmetikos gaminių užduočiai – tvarko, drėkina, maitina, regeneruoja odą. Galiu pasakyti daugiau: esu įsitikinusi, kad būtent šiai kosmetikai turėčiau būti dėkinga už tai, kad pirmą kartą mane pamatę žmonės niekada neatspėja mano amžiaus – visi tikina, kad atrodau bent aštuoneriais metais jaunesnė“, – džiaugėsi I. Vaičiūnaitė.

Stebuklingo kremo paslaptis – natūralūs produktai ir lašelis meilės

Stebuklingo kremo paslaptis – natūralūs produktai ir lašelis meilės
+1