„Omnitel“: galime perduoti žmogaus buvimo vietos duomenis, gavus BPC užklausą

„Omnitel“ logotipas
„Omnitel“ logotipas
  © Gamintojai
Alfa.lt
2013-10-01 13:17

Tačiau bendrovė iki šių metų pabaigos pasiryžo šį procesą automatizuoti.

Viešas laiškas:

„Panevėžio rajone įvykdytas nusikaltimas yra skaudi tragedija visai visuomenei.

„Omnitel“ šiuo metu turi veikiantį sprendimą, kuriuo Bendrajam pagalbos centrui perduodama žmogaus buvimo vieta, jeigu jis numeriu 112 skambina mobiliuoju telefonu su SIM kortele. Mes taip pat galime perduoti žmogaus buvimo vietos duomenis Bendrajam pagalbos centrui ir tada, kai numeriu 112 skambinama telefonu be SIM kortelės – šis procesas nėra automatizuotas ir veikia „Omnitel“ gavus užklausą iš Bendrojo pagalbos centro. Kad procesas būtų automatizuotas, būtina įgyvendinti bendrą sprendimą kartu su Bendruoju pagalbos centru.

Antradienį, rugsėjo 24-ąją, mes nutarėme įdiegti automatinį buvimo vietos perdavimo sprendimą, kuris veiks ir tada, kai žmogus numeriu 112 skambins telefonu be SIM kortelės. Šis sprendimas pradės veikti dar iki šių metų pabaigos. Viskas bus atlikta laikantis reikalavimų, ir šiame darbe mes tikimės glaudaus bendradarbiavimo su bendrosios pagalbos centrais. Taip pat per ateinančias savaites mes įdiegsime ir SMS sprendimą, kuris leis mūsų klientams susisiekti su Bendruoju pagalbos centru SMS žinute.

Visiškai automatizuotą buvimo vietos perdavimo Bendrajam pagalbos centrui sprendimą „Omnitel“ diegia savo lėšomis. Sprendimas atitiks visus Vyriausybės ir Europos Sąjungos reikalavimus.

Labai viliuosi, kad problema, apie kurią kalbame, nesukėlė Jums nepatogumų. Mes esame pasiruošę atsakyti į visus Jūsų klausimus“, – pasirašo Danas Strombergas, „Omnitel“ prezidentas.