Nuo naujojo televizijos sezono „Dviračio šou“ transliuos BTV

"Dviračio šou"
"Dviračio šou"
  © BTV
Alfa.lt
2013-08-12 15:18

Populiariausia ir ilgiausiai Lietuvos televizijų istorijoje rodoma humoro laida „Dviračio šou“ nuo naujojo sezono bus transliuojama naujajame LNK grupės kanale BTV.

„BTV televizijoje mes praleidome porą labai vaisingų metų iki 2000-ųjų, tad atgal sugrįžtame po trylikos metų. Iš laiko praleisto BTV išliko tik patys geriausi atsiminimai ir patys didžiausi išbandymai“, – apie pokyčius optimistiškai atsiliepė „Dviračio šou“ laidos prodiuseris Haroldas Mackevičius. Būtent BTV eteryje „Dviračio šou“ ši humoro laida tapo kasdienine. „Iš pradžių kasdieninė humoro laida atrodė kaip labai sudėtingas iššūkis, tačiau tai įveikėme ir dabar tai atrodo tiesiog neišvengiama“, - sako H. Mackevičius.

H. Mackevičius išdavė, kad naujajame sezone „Dviračio šou“ ruošiasi savo žiūrovus stebinti ir mylimiausių šios laidos herojų sugrįžimais ir naujų atsiradimais. „Šiuo metu permainų dar negalime atskleisti, tačiau pažadu viena – Dviratis į BTV grįš gerokai pasikeitęs. Žiūrovą tikimės nustebinti“, - sakė vienas iš ilgamečių „Dviračio šou“ rengėjų Haroldas Mackevičius.

BTV televizijos vadovas Liutauras Elkimavičius pridūrė, kad ši naujiena kanalui – ypač svarbi. „Tai - mūsų atsinaujinusios televizijos stuburas. „Dviračio šou“ skirsime vieną iš geriausių vakarinių laikų. Šią legenda tapusią laidą žiūrovai galės stebėti kiekvieną darbo dieną jau nuo naujojo sezono pradžios. BTV kanalo pokyčiai reiškia, kad orientuosimės į jaunesnį, aktyvų bei kokybišką produkciją mėgstantį žiūrovą“, - sakė jis ir pridūrė, kad BTV kanalui tapus didžiausios televizijų grupės nare pagrindinis tikslas ir toliau sėkmingai augti.

„Tapus galingos LNK grupės dalimi atsiveria visai kitos produkcijos ir laidų pirkimo galimybės – BTV kanalas ateinantį sezoną žiūrovams pateiks ne vieną staigmeną“, – pasakojo L. Elkimavičius.

Didžiausios televizijų grupės LNK rinkos dalis, prisijungus BTV, išaugo daugiau nei 6 procentais ir liepą sudarė trečdalį TV auditorijos (30,6 proc.) Palyginti TV3 grupės auditorijos dalis buvo 20,9 proc.

Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, liepą populiariausios šalyje televizijos LNK žiūrovų dalis sudarė 16,2 proc., BTV – 6,8 proc., TV1 – 3,9 proc., „Info TV“ – 2,7 proc., „Liuks!“ – 1 proc.

TV3 teko 13,9 proc., TV6 – 4,8 proc., TV8 – 2,2 proc. rinkos dalies.