Prieš viešojo transporto reformą – piketas prie savivaldybės

Piketas prieš viešojo transporto reformą
Piketas prieš viešojo transporto reformą
  © Alfa.lt

„Norime atkreipti visuomenės dėmesį ir parodyti, kokie buvo savivaldybės sprendimai per paskutinius kelerius metus: elektroninis bilietas veikia sunkiai, švieslenčių stotelėse nėra, įdiegta Vilniečio kortelė – patys matome, kaip veikia“, – savivaldybės nuveiktus darbus ironiškai vardijo Viešojo transporto nepriklausomos darbuotojų profesinės sąjungos vadovė Danuta Iljina.

„Tai, kas vyksta šiandien savivaldybėje, kokie priimami sprendimai, galima drąsiai pasakyti, jog daromi neatsiklausiant visuomenės. Reforma reikalinga, pertvarkos reikia, bet reikia kartu ir normalaus šeimininko, kuris neužsimos atlikti nerealių sprendimų“, – pridūrė D. Iljina, adresuodama savo teiginius merui Artūrui Zuokui.

PAGALIAU: VILNIAUS VIEŠASIS TRANSPORTAS – NEMOKAMAS

ZUOKAS DAR KARTĄ TVIRTINA: NUO LIEPOS PIRMOS DIENOS PRIVAČIŲ VEŽĖJŲ VILNIUJE NEBELIKS

AR VILNIUJE LIKS MARŠRUTINIAI MIKROAUTOBUSAI, NESUPRANTA NET BALSAVĘ POLITIKAI

Ji taip pat pastebėjo, kad visi savivaldybės veiksmai atliekami greitai ir skubotai, kad kuo mažiau žmonių suvoktų, kas vyksta, tarp jų – ir Viešojo transporto nepriklausoma darbuotojų profsąjunga.

Alfa.lt primena, kad viešojo transporto reformos su nerimu laukia ne tik VVT darbuotojai, tačiau ir keleiviai. Daugelis gyventojų iki šiol nežino, kaip teks planuoti maršrutą iki darbo ir iš namų, kokiais grafikais važiuos viešasis transportas ir kaip reikės išsiversti be privačių vežėjų transporto.

Piketo dalyvių teigimu, viešojo transporto reforma ypač palies priemiesčio gyventojus. Esą meras atsižvelgia ir koncentruojasi tik į miesto centre gyvenančius žmones, tačiau kitus – užmiršta.

Dalyviai taip pat priminė, kad sostinės taryba žada sumažinti privačių vežėjų skaičių nuo 220 iki 35 maršrutų. Esą dėl tokių veiksmų tik dalis gyventojų persės į viešąjį transportą, o kita rinksis nuosavus automobilius, todėl padaugės transporto spūsčių gatvėse.

Privačių vežėjų asociacija yra sakiusi, kad dėl savivaldybės veiksmų teks užsidaryti ne vienai įmonei, o be darbo liks šimtai vairuotojų.

Šiandien sostinės taryba svarstys klausimą, ar integruoti privačius vežėjus į bendrą visuomeninio transporto sistemą, ar ne.

Alfa.lt primena, kad kartą sostinės taryba jau svarstė šį klausimą, tačiau sprendimas buvo atmestas.

Profsąjungos vadovės teigimu, iki liepos mėnesio žadama atleisti net 95 troleibusų vairuotojus. Nors įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) pareiškė, kad reikės daugiau autobuso vairuotojų, tačiau, profsąjungos vadovės teigimu, ne tiek, kiek bus atleista troleibuso vairuotojų.

 

Prieš viešojo transporto reformą – piketas prie savivaldybės

Piketas prieš viešojo transporto reformą
+24