Neįtikėtinai pigių atostogų pasiūlymai sukėlė įtarimų klientams

Neįtikėtinai pigių atostogų pasiūlymai sukėlė įtarimų klientams
Neįtikėtinai pigių atostogų pasiūlymai sukėlė įtarimų klientams
© Alfa.lt
 

Neįtikėtinos, bemaž keturiskart sumažėjusios kainos už atostogas Maldyvuose arba Viduržemio jūros kurortuose – tokiais pasiūlymais klientus vilioja pigių atostogų bendrovė. Tačiau, pasirodo, kad toks pasiūlymas tėra miražas – užsisakęs atostogas klientas negali būti tikras, kad jo rezervacija bus patvirtinta.

 

Nerealūs pasiūlymai?

 

Kelionių agentūra save įvardijančios įmonės „Myliu Atostogas“ tinklalapyje pateikiami įspūdingi atostogų pasiūlymai – beveik 75 proc. nuolaida viešnagei viešbutyje. Pavyzdžiui, už dviejų savaičių atostogas 4 žvaigždučių viešbutyje dviem asmenims vietoj 8 tūkstančių litų kainuoja 1999 Lt.

 

Šis ir panašūs siūlymai kelionės bilietus pirkti sukėlė įtarimų daug keliaujančiam lietuviui. Karolis Žukauskas savo „Facebook“ paskyroje paskelbė nuomonę apie šią kelionių agentūrą.

 

„Kasdien vis kapsi laikrodis, kad iki pasiūlymo pabaigos liko 24 valandos, vis mažėja, o pasibaigus laikui vėl laikrodis pradeda skaičiuoti tas pačias 24 valandas. Atrodo, jog bandoma imituoti grupinių apsipirkimų portalus, skirtumas tik tas, kad pasiūlymai po 24 valandų nesikeičia, o nupirktų viešbučių skaičius šokinėja į abi puses“, – savo pastebėjimais dalijosi K. Žukauskas.

 

Tinklalapyje siūloma naudotis aviabilietų rezervacijos sistemos Happyfly.lt paslaugomis. „HappyFLY.lt“ ir „Happy Travel“ vardu atsakingai pareiškiu, kad neturime jokių susitarimų su prieštaringai įvertinta bendrove, kuri valdo puslapį „Myliuatostogas.lt“. Niekada nesame sulaukę prašymo naudoti mūsų įmonės vardą minėtame internetiniame puslapyje ir nesame suteikę jokio leidimo. Todėl atsiribojame nuo bet kokios su šia įmone siejamos veiklos“, – sakė įmonės vadovė Regina Makselytė.

reklama
 

 Jokių ryšių su viešbučiais

 

Daug keliaujančio vilniečio manymu, tokios sąlygos, kuriomis poilsiauti siūlo ši agentūra, yra neįmanomos. Savo nuomonę vilnietis pagrindė susisiekęs su keliais viešbučiais, kuriuose siūloma ilsėtis.

 

Turizmo agentūros „Myliu Atostogas“ veiklą vykdo UAB „Universal Creations“. Vilnietis viešbučiams pateikė užklausas dėl jų bendradarbiavimo su šia agentūra. Poros viešbučių atstovai K. Žukauskui atsakė nieko nežinantys apie tokią kelionių agentūrą, kuri teigia esanti tiesioginiu jų partneriu. Taip pat viešbučio Maldyvuose atstovai pranešė, kad tokia suma, už kurią siūloma įsigyti kelionės pasiūlymą, yra per maža ir toks pasiūlymas yra neįmanomas.

 

„Brūkštelėjau tiesiogiai visiems 6 viešbučiams – tokia ir tokia UAB Lietuvoje siūlo jūsų viešbučio kambarius už tokią ir tokią kainą. 3 jau atsakė – visi nežino tokios UAB, jai savo viešbučių neparduoda, – sakė K. Žukauskas. – Aišku, įmanoma, kad UAB „Universal Creations“ viešbučius perka per tarpininkus ir dėl to jų pavadinimas nežinomas viešbučiams.“

 

Garantijų nesuteikia

 

Agentūros tinklalapyje pateiktose pasiūlymo sąlygose teigiama, kad viešbutyje nesant laisvų kambarių tai datai, kurios pageidauja klientas, agentūra įsipareigoja pasiūlyti kitą. Klientui nesutikus pakeisti atostogų datos siūloma grąžinti pinigus, tačiau išskaičiavus 5 proc. sumokėtos sumos už administracines išlaidas. „Dėl kitų priežasčių, nenurodytų šiose sąlygose, išskyrus nenugalimos jėgos aplinkybes, pinigai už kuponą negrąžinami ir į kitas paslaugas nekeičiami“, – teigiama agentūros tinklalapyje.

 

Tai nustebino K. Žukauską. „UAB nesuteikia garantijos partnerių teikiamoms paslaugoms, neatsako už jų kainų bei kitų sąlygų pakeitimus“, – savo nuomonę dėstė vilnietis. Taigi užsisakius atostogas viešbutyje ir paaiškėjus, kad suma didesnė, negu buvo skelbiama iš pradžių, klientai sulaukia nemalonios staigmenos – jiems siūloma sumokėti atsiradusį skirtumą.

 

Kitas jį nustebinęs dalykas – kad atostogautojai viešbučio rezervacijos patvirtinimo sulaukia tik likus 30 dienų iki atostogų pradžios. K. Žukauskas, susisiekęs su kelionių agentūra, sulaukė siūlymo pirmiausia pirkti viešnagę viešbutyje, o tik tada ieškoti skrydžių.

 

Balandžio 10 d. atostogų pasiūlymais buvo susivilioję 254 žmonės. Kai kurie iš jų apie savo patirtį naudojantis agentūros paslaugomis pasakojo internete. „Man aiškino, kad jų pigių bilietų principas yra toks, kad pirmenybė yra teikiama klientui, mokančiam pilną kainą už viešbutį, o mes esam antraeiliai. Tai jei mažiausiai likus mėnesiui iki kelionės datos yra laisvų vietų, tada važiuoji. Jei ne – tada jie siūlo kitas datas, jei tokių yra, kai būna laisvų vietų. Kitu atveju – grąžina pinigus“, – rašė vienas iš komentatorių.
 

 

Tinklalapyje nurodytu telefonu atsiliepusi konsultantė situaciją komentuoti atsisakė.

reklama
 

 

 

Neįtikėtinai pigių atostogų pasiūlymai sukėlė įtarimų klientams

Neįtikėtinai pigių atostogų pasiūlymai sukėlė įtarimų klientams
+2