Robertas Kalinkinas: jei Dievas yra visur, kodėl jis negali būti mūsų reklamoje?

Dizainerio Roberto Kalinkino reklama susilaukė dviprasmiškų vesryinimų
Dizainerio Roberto Kalinkino reklama susilaukė dviprasmiškų vesryinimų
  © Organizatoriai
Alfa.lt
2012-09-11 16:00

„Tikėjomės ir laukėme tokių reakcijų. Bet jos kyla ne iš to, kad mes tyčiojamės iš religijos, o iš to, kaip perskaitomas vaizdas. Jei greitai ir paskubomis, tada vieniems būna juokinga, o kitų reakcija – neigiama. Tačiau pati šūkio reikšmė – visai kita. Sakiniuose Jėzaus ir Marijos vardai naudojami kaip ištiktukai, o ne religiniai simboliai. Tokiais ištiktukais paremta sakinio struktūra yra tradicinė, o šnekamojoje kalboje – organiška ir natūrali. Pavyzdžiui, „o dievai, koks oras“ arba „Viešpatėliau, palaukit!“ – sakė pats mados kūrėjas R. Kalinkinas.

R. Kalinkinas pridūrė, jog jam įdomus tas žmogus, kuris nesprendžia iš pirmo žvilgsnio, o analizuoja, ką pamato, nepriima visko paviršutiniškai. Kita vertus, kas vienam yra neliečiama tema, kitam yra ironijos ir autoironijos šaltinis. Jei nėra sveikos kritikos, sveiko sarkazmo, tada išeina dogma. O dogmos varžo minties laisvę.

„Kai patogu, visi pasidaro labai dievobaimingi ir seka, kad tik kas Aukščiausiojo neįžeistų. O realybė tokia, kad tie patys žmonės labai dažnai būna šventvagiški paprasčiausiose situacijoje. Mes tas situacijas tiesiog sutirštinome ir vizualizavome. Galiausiai, jei Dievas, kaip sako, yra visur, kodėl jis negali būti mūsų reklamoje?“ – šypsosi dizaineris.

Roberto Kalinkino kolekcijos pristatymas vyks spalio 10 dieną „Siemens“ arenoje.

 

 

Robertas Kalinkinas: jei Dievas yra visur, kodėl jis negali būti mūsų reklamoje?

Dizainerio Roberto Kalinkino reklama susilaukė dviprasmiškų vesryinimų