Kauno oro uostas žada kompensuoti dalinį „Ryanair“ pasitraukimą

Kauno oro uostas
Kauno oro uostas
  © Andrius Vaitkevičius
Alfa.lt
2011-02-22 11:02

„Ryanair“ perkėlus dalį skrydžių iš Kauno oro uosto į Vilniaus oro uostą, kauniečiai ketina sumažėjusį keleivių srautą kompensuoti ieškodami naujų maršrutų, tačiau konkrečių planų neatskleidžia. Kovą turėtų paaiškėti konkurso oro uosto plėtros planui parengti laimėtojas.

Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas sakė, kad ir kurdama bazę Kaune „Ryanair“ sakė, kad, jei matys galimybių, ji plėsis ir kituose Lietuvos oro uostuose.

Jis nelinkęs dramatizuoti, kad airių pigių skrydžių kompanija skrydžius į Barseloną (Žironą) bei Milaną nuo gegužės perkels iš Kauno į Vilnių.

„Aš tai įvardyčiau kaip sulėtėjusį augimą, kuris bus kompensuotas“, – sakė Kauno oro uosto direktorius.

Konkrečių skaičių, kiek skraidydavo keleivių Milano ir Žironos kryptimis iš Kauno oro uosto, jo direktorius nepateikė, tačiau pabrėžė, kad bus stengiamasi praradimą kompensuoti naujomis kryptis.

Jis užsimena, kad tai, kad „Ryanair“ nutraukė skrydžius iš Kauno į Diuseldorfą, atveria galimybę derėtis, kad šia kryptimi skraidytų kita pigių skrydžių aviakompanija.

Kauno oro uostas traukia ne tik Lietuvos, bet ir Baltarusijos keleivius. Londono, Vokietijos ir Paryžiaus kryptimis iš Kauno oro uosto domimasi bene labiausiai.

„Kauno oro uostui, nors ne tik Kauno, bet ir Vilniaus bei Palangos oro uostams aktualūs ir Kaliningrado srities gyventojai. Per Kauną jų teskrenda tik keli procentai, tačiau yra galimybių, kad jų srautas padidėtų. Tai priklausys nuo ES vizų trečiųjų šalių piliečiams režimo supaprastinamo“, – sakė A. Šliupas.

2009 m. atliktos apklausos duomenimis, apie penktadalis skrendančių per Kauno oro uostą buvo vilniečiai.

Šiemet Kauno oro uostas planuoja skraidinti 926 tūkstančius keleivių. Pernai keleivių skraidinta 806 tūkstančiai. Sausio mėnesį keleivių skaičius šoktelėjo per 80 proc.