Vilniaus maratone kartu su „adidas“ bus dar daugiau iššūkių

Adidas logo
Adidas logo
  © Organizatoriai
Alfa.lt
2010-11-30 15:57

„Nėra nieko neįmanomo“ (angl. „Impossible is nothing“) – legendinis adidas šūkis jau penktus metus skambės populiausiausių, sporto mėgėjų ir profesionalų pamėgtų lengvosios atletikos varžybų metu. Kompanija, šiemet tapusi pagrindine Vilniaus maratono rėmėja ir toliau aktyviai dalyvaus organizuojant 2011-ųjų metų renginius.

Alise Pizika, adidas rinkodaros vadybininkė Baltijos šalyse, džiaugiasi ypač sėkmingu bei produktyviu kompanijos ir Vilniaus maratono organizatorių bendradarbiavimu.

„Matydami Vilniaus maratono potencialą augti ir tobulėti, nusprendėme pratęsti mūsų bendradarbiavimo sutartį dar trejiems metams. Tikimės, kad per šį laiką Lietuvos bėgimo mėgėjai išbandys ir įvertins bėgikams siūlomus adidas produktus. Mūsų tikslas – naujų iššūkių siekiantiems žmonėms pateikti tik tai, kas jiems yra geriausia“, – sakė A.Pizika.

Jos teigimu, adidas kompanija ateityje planuoja remti ne tik Vilniaus maratoną, bet ir kitas sportininkų mėgstamas bėgimo varžybas.

Vilniaus maratono direktorius Evaldas Martinka pastebi, kad Lietuvoje ypač auga susidomėjimas bėgimo varžybomis, į kurias susirenka ne tik aukštų rezultatų siekiantys profesionalai, bet ir savo galimybių ribas trokštantys išbandyti mėgėjai, sveikos gyvensenos puoselėtojai. Rėmėjų pagalba kiekvienas toks renginys tampa spalvingesnis ir patrauklesnis tiek jo dalyviams, tiek žiūrovams.

„Adidas – viena daugiausiai į Lietuvos lengvąją atletiką investuojančių įmonių. Džiugu, kad ši, gilias tradicijas turinti tarptautinė kompanija, aktyviai dalyvauja organizuojant varžybas, sprendžiant įvairius techninius klausimus, dalinasi sukaupta informacija ir patirtimi, įgyta bendradarbiaujant su kitų šalių puikias tradicijas turinčių maratonų organizatoriais“, – džiaugėsi A.Martinka.

Tarptautinis, jau aštuntasis Vilniaus maratonas 2011-ais metais vyks rugsėjo 10-11 dienomis. Jo programoje – ne tik maratono (4,2km), pusmaratonio (21,097 km) ir maratono (42,195 km) bėgimai, bet ir tėvelių varžybos su mažyliais vežimėliuose bei naujovė – estafetė 4x10,550 km.

„Maratonas – tai ne tik dviejų dienų šventė miestui ir iššūkis sportininkams. Bėgikams reikia ne tik intensyvių treniruočių jam pasiruošti, bet ir varžybų, kurių metu galėtų pasitikrinti jėgas prieš svarbiausią metų startą. Todėl 2011 metais planuojame kartu su pagrindiniu rėmėju, kompanija adidas, organizuoti dar du smagius sporto renginius“, – kalbėjo Vilniaus maratono direktorius.