Ryga investuoja į turizmą

Rygos tramvajus
Rygos tramvajus
  © Andrius Petrulevičius
Alfa.lt
2010-02-08 09:49

Žemesnėmis viešbučių ir restoranų kainomis bei vykdoma miesto populiarinimo programa „LIVE Riga“ Latvijos sostinė nuo 2009 metų pabaigos pritraukia vis daugiau turistų. Oro bendrovės „airBaltic“ duomenimis, atvykstančių užsieniečių srautai išaugo bent 11 proc. (iš Vokietijos), o suomių gruodį atvyko net 139 proc. daugiau nei 2008 m. gruodžio mėnesį.

„Rygos turizmo skatinimo kampanija yra labai geras pavyzdys, kaip šalis ar miestas turėtų rūpintis atvykstamuoju turizmu. Šiais metais iš Vilniaus oro uosto pasiūlėme daugiau tiesioginių skrydžių, kurie padės lengviau į Lietuvą pritraukti daugiau turistų, tačiau prie to turėtų prisidėti ir už turizmo vystymą atsakingos Lietuvos institucijos“, – pabrėžė „airBaltic“ viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje Tadas Vizgirda.

Gruodžio mėnesį Ryga pritraukė dvigubai daugiau keliautojų iš Maskvos nei Helsinkis ir 6 kartus daugiau nei Talinas. Oro bendrovė „airBaltic“ pajuto išaugusius keleivių srautus į Rygą iš tų miestų, kuriuose Ryga buvo viešinama kaip „Live Riga“ kampanijos objektas. Reklaminė kampanija buvo vykdoma ir Lietuvoje. Gruodį, palyginus su 2008 m. paskutiniuoju mėnesiu, į Rygą vykusių keleivių skaičius iš Suomijos išaugo 139 proc., iš Rusijos – 67 proc., iš Lietuvos – 48 proc., iš Estijos – 30 proc., iš Norvegijos – 28 proc., iš Vokietijos ir Švedijos – 11 proc.

Per paskutiniuosius metus Latvijos sostinė turistams tapo patrauklesnė dėl naujų aukštos klasės viešbučių. Be to, viešbučiai pasiūlė mažiausias nei kada nors buvo iki šiol kainas – 4 žvaigždučių viešbučio kambariai tekainuoja 35-40 eurų.