Dieta pagal Zodiako ženklą: Jautis

Jautis (© Alfa.lt)

Šį kartą pristatome tinkamiausią mitybą, skirtą gimusiems po Jaučio Zodiako ženklu. Jaučiams, panašu, pasisekė mažiausiai – šie žmonės itin greitai priauga papildomų kilogramų, tad norėdami išlaikyti puikias kūno formas, privalo nuolat mankštintis ir atidžiai rinktis maistą.

Taip pat galite sužinoti:

Dieta Vandeniui

Dieta Žuvims

Dieta Avinui

Yourhealthtube.com gimusiems po jaučio ženklu rekomenduoja Pietų paplūdimio dietą, kurią 2003 m. sukūrė kardiologas Arthuras Agatstonas. Tai mažai angliavandenių turinti dieta, kurios metu rekomenduojama valgyti daugiau sveikųjų riebalų ir baltymų.

Ši dieta patraukli tuo, kad ji gali tapti jūsų kasdiene mityba visam gyvenimui. Taigi, ji tinka ne tik tiems, kurie nori sulieknėti, bet ir tiems, kurie nori pakeisti savo mitybos įpročius į kur kas sveikesnius.

Visų pirma, privalote išmokti atskirti, kurie angliavandeniai yra geri, o kurie – blogi ir jums nereikalingi. Tai nuspręsite pagal glikemijos indeksą: maistas su aukštu glikemijos indeksu greičiau pakelia cukraus kiekį kraujyje, o tai didina apetitą ir gali paskatinti svorio augimą bei padidinti diabeto riziką.

Laikantis šios dietos svarbu valgyti kuo daugiau sveikųjų riebalų, skaidulų, pilno grūdo produktų bei vaisių ir daržovių.

3 šios dietos fazės:

Pirmoji fazė: ji trunka dvi savaites ir yra skirta tam, kad sumažintų norą valgyti rafinuoto krakmolo cukraus turinčius maisto produktus. Šios fazės metu reikia atsisakyti bet kokių angliavandenių, įskaitant vaisius, duoną, ryžius ir makaronus. Negalima gerti ir jokių sulčių ar alkoholio. Valgyti reikia liesus baltymus, liesus pieno produktus, daug skaidulų turinčias daržoves ir maistą, kuriame yra nesočiųjų riebalų, pavyzdžiui, sėklas, riešutus ir avokadus.

Štai keletas idėjų, ką valgyti pirmosios fazės metu:

  • Pursyčiai: kiaušinis su šonine kumpiu ar špinatais; omletas su rūkyta lašiša bei kava arba arbata.
  • Pietūs: daržovių salotos su jūros gėrybėmis bei gazuoto vandens stiklinė ar šalta arbata.
  • Vakarienė: kiauliena su ant griliaus keptomis daržovėmis arba ant griliaus keptas tunas bei salotos.
  • Desertas: rikotos sūrio pyrago gabalėlis.
  • Užkandžiai: kepti avinžirniai ar Miunsterio sūris.

Antroji fazė: jos metu po truputį pradedamas valgyti pirmos fazės metu draustas maistas: pilno grūdo makaronai, vaisiai, vis daugiau daržovių, pilno grūdo duona ir rudieji ryžiai. Ši fazė tęsiasi tol, kol pasiekiate trokštamą kūno svorį.

Trečioji fazė: tai palakymo fazė, kuri turėtų trukti visą gyvenimą. Valgyti galima viską, tačiau su saiku, stengiantis pasirinkti sveikesnes alternatyvas.

Laikydamiesi šios dietos galite atsikratyti 3,6-5,9 kg per pirmas dvi savaites. Antros fazės metu per savaitę galima atsikratyti apie 0,5-1,0 kg.

Žinoma, labai svarbus yra suvartojamų ir sudeginamų kalorijų santykis. Šios dietos metu būtinas reguliarus sportas.

Alfa.lt

Taip pat skaitykite: