„Renault“ turi progą iššauti šampaną

Renault Scenic (Organizatorių nuotr.)

2016 metais Prancūzijoje įregistruoti 407 933 nauji „Renault“ lengvieji automobiliai. Tai yra geriausias rezultatas per paskutinius penkerius metus. Palyginti su 2015 metais, pardavimų apimtys padidėjo 6,6 proc., nors pati lengvųjų automobilių rinka augo 5,1 proc. „Renault“ užimama Prancūzijos lengvųjų automobilių rinkos dalis padidėjo 0,3 proc. ir pasiekė 20,2 proc.

Septintus metus iš eilės „Clio“ vainikavo Prancūzijos rinkos pardavimų rezultatus, šio modelio prekybos apimtims pasiekus 112 000 vienetų. „Captur“ Prancūzijoje išsaugojo geriausiai perkamo miesto visureigio poziciją, bendroje lengvųjų automobilių rinkoje užimdamas ketvirtąją vietą. Naujasis „Mégane“ užėmė aštuntąją vietą: jo prekybos rezultatas, palyginti su ankstesniuoju modeliu, pagerintas 17 proc. „Twingo“ taip pat pateko į geriausiai perkamų modelių dešimtuką, miesto automobilių segmente užimdamas įspūdingą 27 proc. dalį. 2016 metais pristatytas „Talisman“ jau nuo birželio pirmauja D segmente. Istorinio E segmento lyderio „Espace“ pardavimai padidėjo 13 proc.

„Renault“ išsaugojo savo pirmavimą ir nemažėjančioje lengvųjų komercinių automobilių rinkoje (palyginti su 2015 metais, padidėjusioje 8,1 proc.), užimdamas 32,1 proc. šios rinkos dalį. ZOE pažengė dar toliau: kovodama aplinkos neteršiančių automobilių segmente1 užėmė daugiau nei pusę Prancūzijos asmeninių elektromobilių rinkos. 2016 metais „Renault“ užregistravo per 11 400 ZOE automobilių ir jau pajuto padidintų šio modelio energijos atsargų teikiamus rezultatus (remiantis NEDC2 metodika, viena ZOE akumuliatoriaus įkrova dabar galima nuvažiuoti 400 km atstumą). „Kangoo Z.E.“ užėmė beveik pusę komercinių elektromobilių rinkos.

Visų laikų geriausias „Dacia“ rezultatas

2016 metais „Dacia“ prekybos apimtys pasiekė rekordines aukštumas, užregistravus 112 111 naujų lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių. Tai 12,1 proc. daugiau nei 2015 metais. „Dacia“ Prancūzijoje įsitvirtino penktojoje vietoje, užimamos rinkos dalį padidindama 0,4 proc. – iki 5,5 proc. Privatiems klientams skirtoje asmeninių automobilių rinkoje „Dacia“ užima ketvirtąją vietą, o „Sandero“ yra antras pagal populiarumą tarp privačių Prancūzijos pirkėjų.

„2016 metais „Groupe Renault“ pasiekė geriausius prekybos rezultatus per paskutinius penkerius metus, o „Dacia“ – savo naują prekybos rekordą. Sėkmingas produktų atnaujinimas mums suteikė galimybę išnaudoti rinkos pakilimą. Sprendžiant pagal mūsų produktų privalumus ir ne kartą įrodytą mūsų atstovų entuziazmą, mes turime pagrindą tikėtis, kad 2017 metai bus dar geresni.“

Alfa.lt

Taip pat skaitykite: