9 prabangūs automobiliai, kurie dominuos keliuose 2017-aisiais

Superautomobilis (Gamintojų nuotr.)

Automobilių gamintojai nestokoja ambicijų ir fantazijos, o tuo ypač gali pasidžiaugti pirkėjai. Šiais laikais ypač platų pasirinkimą gauna turtuoliai ir išskirtinių superautomobilių gerbėjai, kuriems kasmet pasiūloma vis beprotiškesnių žaisliukų.

Siūlome susipažinti su 9 išskirtiniais superautomobiliais, kurie, CNN manymu, šiemet turėtų dominuoti viso pasaulio keliuose.

1. „Ferrari LaFerrari Aperta“

„Ferrari“ generalinis direktorius Sergio Marchionne per interviu pernai patvirtino, kad kompanijos inžinieriai kuria „LaFerrari“ kabrioleto versiją, kuri pirkėjams bus pasiūlyta 2017 metais. Tiesa, S. Marchionne prasitarė, kad visi 499 modeliai jau yra parduoti, nors dar net nebuvo prasidėjusi jų gamyba. „LaFerarri Aperta“ bus aprūpintas 6,3 litro V12 varikliu su elektrine jėgaine, o bendras galios santykis sieks 950 arklio galių.

Ferrari LaFerrari Aperta

2. „Ford GT“

„Ford GT“ yra pažangiausias „Ford Performance“ automobilis, siūlantis naujausias prekės ženklo„Ford“ technologijas – itin lengvą, bet labai tvirtą kėbulą, efektyvią aerodinamiką, daugiau nei 600 AG generuojantį 3,5 l talpos „EcoBoost“ V6 variklį. Kiekviena šio automobilio detalė tarnauja greičiui. „Ford GT“ bus vienas rečiausiai sutinkamų „Ford“ produktų. Iš viso jų bus pagaminta tik 500 vienetų.

Ford GT

3. „Maserati Alfieri“Maserati Alfieri

„Maserati“ šedevras „Maserati Alfieri 2+2“ dar 2014 metais pristatytas kaip koncepcinis automobilis, kuris jau sulaukė pagyrų iš automobilių kolekcionierių, žiniasklaidos, klientų ir kitų industrijos entuziastų. Šis modelis sukurtas minint gamintojo šimtmetį. „Alfieri“ deri istoriniai „Maserati“ stiliaus bruožai ir ateities dizaino tendencijos. „Alfieri“ atrodo sportiškesnis nei dabartinis „GranTurismo“ modelis. Tai atspindi, kad „Maserati“ yra gimęs lenktynių trasoje.

4. „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“

Praėjusiais metais Los Andžele prasidėjusioje automobilių parodoje debiutavo pirmasis „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“, perteikiantis šiai markei būdingas ypatybes – išskirtinį itališką dizainą, valdymo malonumą ir novatoriškus techninius sprendimus. „Stelvio Quadrifoglio“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi.

Alfa Romeo Stelvio

5. „Mercedes-AMG GT Roadster“

Vokiečiai nuo seno garsėjo kaip senų tradicijų turintys patikimų superautomobilių savininkai. „Mercedes-Benz“, sėkmingai bendradarbiaudama su padaliniu AMG, sukūrė tikrą raketą, kuri neabejotinai savo išvaizda atkreipia visų dėmesį. „Mercedes-AMG GT Roadster“ pasiekia maksimalų 300 km/val. greitį, o po jo variklio gaubtu slepiasi 557 AG V8 motoras, aprūpintas dviem turbininiais kompresoriais.

Mercedes-AMG GT

6. „Lexus LC500“

Naujasis „Lexus“ kupė komplektuojamas su galingu 5 litrų darbinio tūrio V8 formos atmosferiniu varikliu, generuojančiu 467 AG ir 527 Nm sukimo momentą. Turės naują 10 laipsnių automatine pavarų dėžę ir iki 100 km/ val. pagreitės per 4,5 sekundės. Automobilis bus ir su visiškai nauja galinių ratų traukos sistema, ratų bazė sieks 2 870 mm (20 mm ilgesnė nei „Lexus GS“ modelio) ir turės beveik idealų 52/48 svorio balansą. Kupė aukštis vos viršys 1,3 m, ilgis sieks 4,7 m, o plotis – 1,9 m. Žemas svorio centras užtikrins, kad kelyje „Lexus LC 500“ bus itin stabilus ir lengvai valdomas.

Lexus LC500h

7. „Audi A8“

Palyginti su septintos kartos BMW ar „Mercedes-Benz“ S klase, „Audi A8“ visuomet buvo tas pirmūnas, kuris reprezentuodavo Vokietijos prabangius flagmanus. Tačiau, nepaisant naujų technologijų, kuriomis šis automobilis neretai lenkdavo savo didžiausius konkurentus, įspūdingu pardavimu jis negalėdavo pasigirti. „Audi“ nusprendė, kad šią situaciją derėtų kardinaliai pakeisti, todėl metė itin didelius pajėgumus, kad naujasis „A8“ modelis būtų nepralenkiamas. Kaip skelbia „Audi“ kūrėjai, naujasis modelis gaus elektrinį turbininį variklį, minimalias autonominio vairavimo galimybes ir valdymą gestais.

Superautomobilis

8. „Jaguar i-Pace“

Išskirtinėmis „Jaguar" sportinių automobilių technologijomis aprūpintas „I-Pace“ prototipas pasižymi išskirtine važiavimo kokybe, autentišku valdymu, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per mažiau nei keturias sekundes. 400 AG bei 700 Nm maksimalų sukimo momentą išvystantis „I-Pace“ prototipas yra tikras „Jaguar“ ir tikras vairuotojo automobilis. Siekiant šio tikslo į prototipą įmontuoti du elektros varikliai – integruoti į priekinę ir galinę ašis. Abu varikliai veikia išvien su visų varomųjų ratų pavara, užtikrinančia automobilio dinamiką ir ratų sukibimą su kelio dangos paviršiumi bet kokiu oru.

Jaguar I-Pace

9. „Tesla Model X“

E. Muskas per 2015 metais vykusį pristatymą teigė, kad „Model X“ iki 100 kilometrų per valandą įsibėgės per 3,3 sekundės, o to pakanka, kad „Porsche 911“ jums liktų už nugaros. Be to, naujasis SUV visureigis turės ir „Ludicrous“ režimą, kuris jau montuojamas į „Model S P85D“. Beje, E. Musko teigimu, naujasis „Tesla“ kūrinys svers 2238 kilogramus ir bus lengvesnis už tokius savo konkurentus kaip „Range Rover Sport“ ir „BMW X5“, kurie sveria apie 2460 kilogramų. Todėl traukos atžvilgiu „Tesla“ savo konkurentams taip pat turėtų nušluostyti nosį.

Tesla Model X

Alfa.lt

Superautomobilis
Superautomobilis
Mercedes-AMG GT
+14

Taip pat skaitykite: