Norėjusiems išgirsti „5‘Nizzą“ – mažai vilties atgauti pinigus

"5'Nizza" koncerto skelbimas (© Socialiniai tinklai)

Naujienų portalas Alfa.lt praėjusią savaitę jau rašė apie tai, kad melomanai, įsigiję bilietus į gegužės 27 ir 29 dienomis turėjusius įvykti grupės „5‘Nizza“ koncertus, skaudžiai nudegė: koncertai atšaukti, o renginio organizatorės VšĮ „Visual Dreams Factory“ vadovė Anna Oleinik ilgą laiką buvo dingusi lyg į vandenį. To rezultatas – beveik 2000 nukentėjusiųjų palikti nežinioje ir besiviliantys atgauti prarastus pinigus.

Praėjusią savaitę naujienų portalui Alfa.lt susisiekus su į renginį bilietus pardavinėjusios interneto svetainės Bilietai.lt vadovu Tadu Rimdžiumi paaiškėjo, kad iš pradžių viskas vyko pagal planą ir jokių grėsmingų ženklų nesimatė, tačiau artėjant renginiams pradėjo tvenktis juodi debesys.

„Dirbome su šituo organizatoriumi ne ties pirmu renginiu, jis mums buvo žinomas, renginiai pavykę. Konkrečiai organizuojant grupės „5‘Nizza“ koncertą viskas vyko kaip įprastai, dirbome su šituo organizatoriumi, derinome pardavimo sąlygas, reklamą ir t. t. Buvo pirmas renginys patvirtintas, jis neblogai parsidavė, tada antras renginys iš organizatoriaus buvo patvirtintas, tai mes įkėlėme tą antrą renginį, ir buvo viskas tvarkoje“, – Alfa.lt teigė T. Rimdžius.

Kiek vėliau Bilietai.lt sulaukė antstolių laiško, kuriame rašoma, kad organizatorius skolingas pinigų. T. Rimdžius patikino, kad bandė susisiekti su organizatoriumi ne vieną kartą, bet tuomet prasidėjo „neaiški komunikacija“. Iš viso į koncertą buvo parduoti 1774 bilietai, kurių kaina svyruoja nuo 15 iki 50 eurų.

Po atšaukto renginio VšĮ „Visual Drems Factory“ vadovė Anna Oleinik tiesiog užsitvėrė tylos siena. Bilietai.lt taip pat mėgino susisiekti su ja, tačiau komunikacija nebuvo efektyvi. Vis dėlto moteris socialiniame tinkle „Facebook“ po kilusio incidento vėliau parašė:

„Gerbiamieji grupės 5’Nizza gerbėjai! Atleiskite už komunikacijos nebuvimą tokį ilgą laiko tarpą. Dėl susiklosčiusių aplinkybių stengiuosi iš visų jėgų atlyginti Jums patyrusius nuostolius, bet šiuo metu areštuotos įmonės sąskaitos neleidžia man tai atlikti.“

Vakar, antradienio vakarą, naujienų portalą Alfa.lt pasiekė A. Oleinik laiškas, kuriame rašoma, kad VšĮ „Visual dreams factory“ negali įvykdyti savo įsipareigojimų kreditoriams, todėl įstaigos administracija kreipsis su pareiškimu į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo.

Šioje vietoje vėl iškyla nemažai niuansų, kadangi bankroto atveju klientai nėra pirmoje vietoje.

„Šitoje vietoje Įmonių bankroto įstatymas labai aiškiai apibrėžia kreditorių reikalavimo tenkinimo eiles ir etapus. Tai pirmoje eilėje pirmiausia tenkinami darbuotojų reikalavimai, susiję su darbo santykiais, antroje eilėje yra valstybė (tai dažniausiai Valstybinė mokesčių inspekcija ir Socialinio draudimo fondo valdyba), trečioje eilėje – visi kiti kreditoriai, išskiriant dar tai, jeigu nėra įmonėje įkeisto turto, nes jeigu įmonė turi įkeisto turto, šiuo atveju, pardavus įkeistą turtą, atsiskaitoma su hipotekos kreditoriumi. Klientų finansiniai reikalavimai būtų tenkinami trečioje eilėje“, – Alfa.lt pasakojo UAB „Įmonių bankroto administravimo ir teisinių paslaugų biuras“ direktorius Aurimas Valaitis.

Naujienų portalui Alfa.lt su A. Oleinik susisiekti nepavyko.

Alfa.lt

Taip pat skaitykite: