Paieška
Orai ºC
Horoskopai
Astromanija

„Google“ įvertino „Addvisors“ darbą profesionalumo sertifikatu

Google
Keisti teksto dydįAa+Aa-

Trečius metus Vilniuje veikianti įmonė „Addvisors“ pirmoji Lietuvoje gavo tarptautinio interneto paieškos ir reklamos tinklo „Google“ profesionalumo sertifikatą „Google Adwords Professional Company“.

„Lietuvoje yra reklamos agentūrų ir pavienių asmenų, kurie siūlo reklamą per „Google“ paiešką, nes didėja toks poreikis. Tačiau mes tapome pirmąja Lietuvos įmone, gavusį tokį darbo kokybės sertifikątą, – sako sako UAB „Addvisors“, teikiančios reklamos per „Google“ paiešką paslaugas, vadovė Skaistė Knyzaitė. – Anksčiau dalijomės sertifikatą, kuriam gauti taikomos griežtos sąlygos, su mūsų įkūrėjais danais,dabar patys įvykdėme sąlygas ir gavome šį „Google“ pasitikėjimo ženklą“.

Norint gauti „Google“ sertifikatą reikia, kad įmonės administruojamų kampanijų suma per tris mėnesius sudarytų ne mažiau kaip 100 tūkst. JAV dolerių ir įmonėje dirbtų ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys „Google“ reklamos specialistai.

Pasak S.Knyzaitės, reklamos skydelio (banerio) paspaudimo ir parodymo procentas vos siekia 0,2, o reklaminių nuorodų, kurias „Google“ paieška išmeta į paieškos rezultatų lapą, dažnai viršija 20 proc.

„Google“ principas – kad ir reklama turi būti verta transliavimo, – tvirtina S.Knyzaitė. – Jei „Google“ mato, kad reklama populiari, t.y. daug vartotojų spaudžia reklamuojamą nuorodą, ją ima transliuoti dažniau ir aukštesnėje pozicijoje. Tuomet sumažėja ir reklamos transliavimo kaina už vieną lankytoją“.

Todėl užsienyje vyrauja praktika reklamai per „Google“ samdyti sertifikuotas profesionalų kompanijas, kurios dažnai sugeba pigiau ir efektyviau transliuoti tą pačią reklamą.

Ekspertų teigimu, žmonės, atėję į tinklalapį per paieškos sistemą, jame išbūna gerokai ilgiau nei radę reklamą (banerį) kokioje nors svetainėje. Dėl to užsienyje ši reklamos rūšis yra labai populiari, jai tenka apie 50 proc. visų internetinei reklamai skiriamų lėšų. Lietuvoje reklamai per „Google“ praėjusiais metais iš visų internetui skirtų 16 mln. litų buvo skirta iki 1,6 mln.

Padidėjus reklamos srautams, „Google“ ėmė didesnį dėmesį skirti ir mūsų šalies rinkai, nusamdė daugiau lietuviškai kalbančių žmonių, kurie tikrina lietuvišką reklamą“. Pasak „Addvisors“ vadovės, reklaminių skelbimų atranka darosi vis griežtesnė, kartais nepativirtinami ir raktažodžiai, už kuriuos klientai sumokėjo, jei jie gali pažeisti vieną ar kitą paieškos sistemos nustatytą taisyklę.

Komentarai

Taip pat skaitykite:

​Užrakinti failai: aptiktas naujas anoniminio „Tor“ tinklo valdomas šifruotojas

„Kaspersky Lab“ specialistai pranešaapie naują grėsmę asmeninei vartotojų informacijai ir korporatyviniams duomenims: ...

Naujos galimybės pirkėjams: „Amazon“ žengia į trimačio spausdinimo erą

„Amazon” mėgina žengti koja kojon su nauja pramonės revoliucija.

​„Gazprom“ vadovui sukurta planšetė už 8,55 mln. litų

Kompanija „Saprun“ baigė kurti planšetinį kompiuterį, kuris bus skirtas Rusijos dujų milžinės „Gazprom“ vadovui ...

​Kodėl elektronikai kenkia automobiliai, tačiau gelbėja ryžiai

Besidžiaugdami karštomis liepos mėnesio dienomis gamtoje ar paplūdimyje net nesusimąstome, kad vasarą svarbu ...

​Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.

Microsoft pristatė išmanųjį telefoną Lumia 530

Microsoft Devices Group pristatė, kaip teigia pati kompanija, pigiausią šiuo metu išmanųjį telefoną su Windows Phone ...

​„Intel” ir „Microsoft” bandys iš mirusiųjų prikelti „netbukus”

Kompanijos „Intel” ir „Microsoft” kartu su savo partneriais ketina pasiūlyti nebrangių, naršyti internete skirtus ...

​Lietuvos verslas neskuba naudotis debesų kompiuterija

2014 metų pradžioje kompiuteriais ir internetu naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau ...

​„Facebook“ norėtų išspausti pelno iš „Messenger“ paslaugos

„Facebook“ ketina gauti pelno iš mobiliosios susirašinėjimo aplikacijos „Messenger“, tačiau šio plano įgyvendinimas ...

​Et tu, IBM? Naujausias „Apple“ žingsnis nežada nieko gero „Microsoft“

Prieš trisdešimt ketverius metus Microsoft laimėjo kontraktą, padėjusį jai užkariauti kompiuterijos pasaulį, ir ...