Paieška
Orai ºC
Horoskopai
Astromanija

„Google“ įvertino „Addvisors“ darbą profesionalumo sertifikatu

Google
Keisti teksto dydįAa+Aa-

Trečius metus Vilniuje veikianti įmonė „Addvisors“ pirmoji Lietuvoje gavo tarptautinio interneto paieškos ir reklamos tinklo „Google“ profesionalumo sertifikatą „Google Adwords Professional Company“.

„Lietuvoje yra reklamos agentūrų ir pavienių asmenų, kurie siūlo reklamą per „Google“ paiešką, nes didėja toks poreikis. Tačiau mes tapome pirmąja Lietuvos įmone, gavusį tokį darbo kokybės sertifikątą, – sako sako UAB „Addvisors“, teikiančios reklamos per „Google“ paiešką paslaugas, vadovė Skaistė Knyzaitė. – Anksčiau dalijomės sertifikatą, kuriam gauti taikomos griežtos sąlygos, su mūsų įkūrėjais danais,dabar patys įvykdėme sąlygas ir gavome šį „Google“ pasitikėjimo ženklą“.

Norint gauti „Google“ sertifikatą reikia, kad įmonės administruojamų kampanijų suma per tris mėnesius sudarytų ne mažiau kaip 100 tūkst. JAV dolerių ir įmonėje dirbtų ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys „Google“ reklamos specialistai.

Pasak S.Knyzaitės, reklamos skydelio (banerio) paspaudimo ir parodymo procentas vos siekia 0,2, o reklaminių nuorodų, kurias „Google“ paieška išmeta į paieškos rezultatų lapą, dažnai viršija 20 proc.

„Google“ principas – kad ir reklama turi būti verta transliavimo, – tvirtina S.Knyzaitė. – Jei „Google“ mato, kad reklama populiari, t.y. daug vartotojų spaudžia reklamuojamą nuorodą, ją ima transliuoti dažniau ir aukštesnėje pozicijoje. Tuomet sumažėja ir reklamos transliavimo kaina už vieną lankytoją“.

Todėl užsienyje vyrauja praktika reklamai per „Google“ samdyti sertifikuotas profesionalų kompanijas, kurios dažnai sugeba pigiau ir efektyviau transliuoti tą pačią reklamą.

Ekspertų teigimu, žmonės, atėję į tinklalapį per paieškos sistemą, jame išbūna gerokai ilgiau nei radę reklamą (banerį) kokioje nors svetainėje. Dėl to užsienyje ši reklamos rūšis yra labai populiari, jai tenka apie 50 proc. visų internetinei reklamai skiriamų lėšų. Lietuvoje reklamai per „Google“ praėjusiais metais iš visų internetui skirtų 16 mln. litų buvo skirta iki 1,6 mln.

Padidėjus reklamos srautams, „Google“ ėmė didesnį dėmesį skirti ir mūsų šalies rinkai, nusamdė daugiau lietuviškai kalbančių žmonių, kurie tikrina lietuvišką reklamą“. Pasak „Addvisors“ vadovės, reklaminių skelbimų atranka darosi vis griežtesnė, kartais nepativirtinami ir raktažodžiai, už kuriuos klientai sumokėjo, jei jie gali pažeisti vieną ar kitą paieškos sistemos nustatytą taisyklę.

Komentarai

Taip pat skaitykite:

​Privatumo paieškos internete pasmerktos nesėkmei?

Daugelis interneto vartotojų net nesusimąsto, kad kiekvienas jų žingsnis automatiškai fiksuojamas ir gali būti ...

„Windows 9“ gali tapti paskutine stambia „Microsoft“ operacine sistema

Jau rugsėjo 30 d. turėtų įvykti renginys, kuriame Microsoft turėtų pristatyti pažintinę operacinė sistemos Windows ...

​„Olympus PEN E-PL7“ – tinklaraštininkams sukurtas retro fotoaparatas

Bent jau taip naująjį įrenginį reklamuoja „Olympus“ kompanija, pabrėždama jo reikšmę madai.

​„iPhone 6“: dar daugiau naujojo išmaniojo telefono nuotraukų

Kuo arčiau „Apple“ kompanijos įrenginio premjera, tuo daugiau nuteka įvarios informacijos.

Televizija nepasiduoda: skaitmeninių įrenginių populiarumas formuoja naujus žiūrovų įpročius

Lietuvos gyventojų įpročiai panašūs: 2014 m. TV kasdien žiūrėjo 89.1 proc. Lietuvos interneto vartotojų nuo 15 m. ...

„Google“ modulinis telefonas gaus unikalų „RockChip“ procesorių

Kompanijos Google ruošiamas modulinis išmanusis telefonas Ara po truputį artėja serijinio gaminio link. Informuotų ...

​„LG G3 Stylus“ išmanusis telefonas stiliaus mėgėjams – jau oficialiai

Vidutinės klasės įrenginys, skirtas visiems, kurie negali sau leisti „Galaxy Note“ serijos „Samsung“ įrenginio – bent ...

​ LG pristato dar du naujus OLED televizorius

Pietų Korėjos gamintoja „LG Electronics Inc“ pirmadienį rinkoms pristatė du naujus didelės įstrižainės OLED ...

„Opera mini“ taps pagrindine „Microsoft“ mobilių telefonų naršykle

Kompanija Microsoft šią vasarą atliko nemažai pakeitimų savo mobilaus verslo strategijoje.

​Lietuviškos mobiliosios programėlės skinasi kelią pasauliniame konkurse

Pasibaigus pirmajam „Pasaulio viršūnių apdovanojimų“ („World Summit Awards“, WSA) vertinimo etapui į kitą pasaulinio ...