„Google“ įvertino „Addvisors“ darbą profesionalumo sertifikatu

Google
Aa+Aa-

Trečius metus Vilniuje veikianti įmonė „Addvisors“ pirmoji Lietuvoje gavo tarptautinio interneto paieškos ir reklamos tinklo „Google“ profesionalumo sertifikatą „Google Adwords Professional Company“.

„Lietuvoje yra reklamos agentūrų ir pavienių asmenų, kurie siūlo reklamą per „Google“ paiešką, nes didėja toks poreikis. Tačiau mes tapome pirmąja Lietuvos įmone, gavusį tokį darbo kokybės sertifikątą, – sako sako UAB „Addvisors“, teikiančios reklamos per „Google“ paiešką paslaugas, vadovė Skaistė Knyzaitė. – Anksčiau dalijomės sertifikatą, kuriam gauti taikomos griežtos sąlygos, su mūsų įkūrėjais danais,dabar patys įvykdėme sąlygas ir gavome šį „Google“ pasitikėjimo ženklą“.

Norint gauti „Google“ sertifikatą reikia, kad įmonės administruojamų kampanijų suma per tris mėnesius sudarytų ne mažiau kaip 100 tūkst. JAV dolerių ir įmonėje dirbtų ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys „Google“ reklamos specialistai.

Pasak S.Knyzaitės, reklamos skydelio (banerio) paspaudimo ir parodymo procentas vos siekia 0,2, o reklaminių nuorodų, kurias „Google“ paieška išmeta į paieškos rezultatų lapą, dažnai viršija 20 proc.

„Google“ principas – kad ir reklama turi būti verta transliavimo, – tvirtina S.Knyzaitė. – Jei „Google“ mato, kad reklama populiari, t.y. daug vartotojų spaudžia reklamuojamą nuorodą, ją ima transliuoti dažniau ir aukštesnėje pozicijoje. Tuomet sumažėja ir reklamos transliavimo kaina už vieną lankytoją“.

Todėl užsienyje vyrauja praktika reklamai per „Google“ samdyti sertifikuotas profesionalų kompanijas, kurios dažnai sugeba pigiau ir efektyviau transliuoti tą pačią reklamą.

Ekspertų teigimu, žmonės, atėję į tinklalapį per paieškos sistemą, jame išbūna gerokai ilgiau nei radę reklamą (banerį) kokioje nors svetainėje. Dėl to užsienyje ši reklamos rūšis yra labai populiari, jai tenka apie 50 proc. visų internetinei reklamai skiriamų lėšų. Lietuvoje reklamai per „Google“ praėjusiais metais iš visų internetui skirtų 16 mln. litų buvo skirta iki 1,6 mln.

Padidėjus reklamos srautams, „Google“ ėmė didesnį dėmesį skirti ir mūsų šalies rinkai, nusamdė daugiau lietuviškai kalbančių žmonių, kurie tikrina lietuvišką reklamą“. Pasak „Addvisors“ vadovės, reklaminių skelbimų atranka darosi vis griežtesnė, kartais nepativirtinami ir raktažodžiai, už kuriuos klientai sumokėjo, jei jie gali pažeisti vieną ar kitą paieškos sistemos nustatytą taisyklę.

*Sutinku su taisyklėmis
Skaityti visus komentarus (2)

Taip pat skaitykite:

​Lietuvoje pradedama prekyba „Galaxy Note 4“
..

Šiandien Lietuvos parduotuves pasiekė naujausi bendrovės „Samsung“ flagmanai „Galaxy Note 4“. Nuo 2011 metų gaminami ...

Britų karalienė Elizabeth pirmą kartą parašė žinutę socialiniame tinkle „Twitter“
..

Didžiosios Britanijos karalienė Elizabeth II (Elzbieta II), penktadienį lankydamasi muziejuje, pirmą kartą parašė ...

Apsukruoliai internete domeną Ebola.com pardavė už daugiau nei 200 tūkst. dolerių
 ŽIŪRĖTI  ..

Pasaulį šiurpinantis Ebolos virusas ne visiems yra toks baisus.

Kinai patarė „Microsoft“, kur geriausia naudoti „Windows Phone“
..

Kinų kompanijos Alcatel viceprezidentas Dan Dary, duodamas interviu britų leidiniui The Guardian, pasidalino savo ...

​Godinas Vilniuje: ateities visuomenėje sėkmingiausieji bus kūrėjai
5 ..

Rinkodaros guru Sethą Godiną pilna „Siemens“ arena vakar pasitiko ir palydėjo ovacijomis.

„Bluesmart“ – pirmasis pasaulyje išmanusis lagaminas
..

Minios finansuojamų projektų puslapyje Indiegogo pradėtas finansuoti naujas projektas Bluesmart, kurio autoriai ...

„iPhone 6“ išlinko ir užsidegė vartotojo kišenėje
 ŽIŪRĖTI  1

Žiniasklaidoje jau ne kartą buvo kalbama apie iPhone 6 ir iPhone 6 Plus aliuminio korpuso deformacijos problemą.

Greičiausių interneto priėmimo greitį turinčių šalių dešimtuke puikuojasi ir Lietuva
..

Organizacijai „Ookla Speedtest“ atlikus tyrimus, buvo sudarytas greičiausią interneto priėmimo (angl. download) ryšį ...

Aukcione už rekordinę kainą parduotas vienas pirmųjų „Apple" kompiuterių
..

Aukcione Niujorke už rekordinę kainą parduotas vienas pirmųjų „Apple“ kompiuterių.

​„Toshiba Satellite Radius 11“ – naujas hibridinis nešiojamasis kompiuteris su „Windows 8.1“
..

„Toshiba“ oficialiai pristatė konvertuojamą nešiojamą kompiuterį su pasukamu iki 360 laipsnių ekranu.