Paieška
Orai ºC
Horoskopai
Astromanija

„Google“ įvertino „Addvisors“ darbą profesionalumo sertifikatu

Google
Keisti teksto dydįAa+Aa-

Trečius metus Vilniuje veikianti įmonė „Addvisors“ pirmoji Lietuvoje gavo tarptautinio interneto paieškos ir reklamos tinklo „Google“ profesionalumo sertifikatą „Google Adwords Professional Company“.

„Lietuvoje yra reklamos agentūrų ir pavienių asmenų, kurie siūlo reklamą per „Google“ paiešką, nes didėja toks poreikis. Tačiau mes tapome pirmąja Lietuvos įmone, gavusį tokį darbo kokybės sertifikątą, – sako sako UAB „Addvisors“, teikiančios reklamos per „Google“ paiešką paslaugas, vadovė Skaistė Knyzaitė. – Anksčiau dalijomės sertifikatą, kuriam gauti taikomos griežtos sąlygos, su mūsų įkūrėjais danais,dabar patys įvykdėme sąlygas ir gavome šį „Google“ pasitikėjimo ženklą“.

Norint gauti „Google“ sertifikatą reikia, kad įmonės administruojamų kampanijų suma per tris mėnesius sudarytų ne mažiau kaip 100 tūkst. JAV dolerių ir įmonėje dirbtų ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys „Google“ reklamos specialistai.

Pasak S.Knyzaitės, reklamos skydelio (banerio) paspaudimo ir parodymo procentas vos siekia 0,2, o reklaminių nuorodų, kurias „Google“ paieška išmeta į paieškos rezultatų lapą, dažnai viršija 20 proc.

„Google“ principas – kad ir reklama turi būti verta transliavimo, – tvirtina S.Knyzaitė. – Jei „Google“ mato, kad reklama populiari, t.y. daug vartotojų spaudžia reklamuojamą nuorodą, ją ima transliuoti dažniau ir aukštesnėje pozicijoje. Tuomet sumažėja ir reklamos transliavimo kaina už vieną lankytoją“.

Todėl užsienyje vyrauja praktika reklamai per „Google“ samdyti sertifikuotas profesionalų kompanijas, kurios dažnai sugeba pigiau ir efektyviau transliuoti tą pačią reklamą.

Ekspertų teigimu, žmonės, atėję į tinklalapį per paieškos sistemą, jame išbūna gerokai ilgiau nei radę reklamą (banerį) kokioje nors svetainėje. Dėl to užsienyje ši reklamos rūšis yra labai populiari, jai tenka apie 50 proc. visų internetinei reklamai skiriamų lėšų. Lietuvoje reklamai per „Google“ praėjusiais metais iš visų internetui skirtų 16 mln. litų buvo skirta iki 1,6 mln.

Padidėjus reklamos srautams, „Google“ ėmė didesnį dėmesį skirti ir mūsų šalies rinkai, nusamdė daugiau lietuviškai kalbančių žmonių, kurie tikrina lietuvišką reklamą“. Pasak „Addvisors“ vadovės, reklaminių skelbimų atranka darosi vis griežtesnė, kartais nepativirtinami ir raktažodžiai, už kuriuos klientai sumokėjo, jei jie gali pažeisti vieną ar kitą paieškos sistemos nustatytą taisyklę.

Komentarai

Taip pat skaitykite:

Sukurtas „Google“ analogas: ginklų ir narkotikų paieškos sistema

Interneto tamsioji pusė, prieinama tik per anonimiškumą garantuojantį tinklą Tor, primena ankstyvąsias Pasaulio Voratinklio dienas, taip pat ir tai, kaip sunku buvo jame susigaudyti. Dauguma vartotojų naudojasi viena nuoroda po kitos, ieškomi puslapių sąrašai, taip pat įvedami sudėtingi adresai į atitinkamą naršyklės laukelį. Puslapiai dažnai keičia savo adresus, taip siekiant užtikrinti saugumą.
Iš esmės, taip vadinamas „DarkNet“ reikalingas tam, kad būtų galima užsisakyti nelegalių dalykų.

„Galaxy S5“ biometrinį skenerį pavyko apgauti su dirbtiniu pirštu

Gerai žinome, kad „iPhone 5S“ biometrinį skenerį galima apgauti, prie jo pridėjus dirbtinį piršto atspaudą (tiesa, reikės gerai pasistengti). „Galaxy S5“ taip pat turi panašų sensorių, ir kompanijos „SR Labs“ ekspertai parodė, kad jį irgi galima įveikti.
Šiuo atveju reikalinga gera piršto atspaudo fotografija, kurios pagrindu ir padaromas dirbtinis pirštas.

Pasiektas naujas greičiausio „Half-Life“ perėjimo rekordas

Ilgą laiką žaidžiantiems žmonėms ne paslaptis, kad seniau žaidimai buvo kuriami retai naudojant fizikos ir logikos dėsnius, tačiau jiems visiškai netrukdydavo tapti gyvomis legendomis.
Varikliukas „GoldSource“, kurio pagrindu buvo sukurtas legendinis „Half-Life“, leido atlikti taip vadinamą šuoliavimą: herojus galėdavo daug kartų padidinti savo judėjimo per lygius greitį. Šią galimybę paveldėjo ir varikliukas „Source“, kurio pagrindu sukurtas „Half-Life 2“ ir jam skirtos modifikacijos.

„HP“ planuoja unikalią inovaciją? „Ultrabookas“, kurį bus galima modifikuoti savomis rankomis

Kompanijos „HP“ gaminamas „Spectre 13 Pro“ ultrabookas oficialiai pristatytas praėjusių metų gruodžio mėnesį Barselonoje vykusioje parodoje, o šiuo metu jis pardavinėjamas daugelyje pasaulio šalių. Tad kuo „HP Spectre 13 Pro“ nusipelnė naujo pasaulinės žiniasklaidos dėmesio?
Žvitri žurnalistų akis užmatė, jog oficialiame „HP“ tinklapyje atsirado vieša „Spectre 13 Pro“ ultrabooko techninio aptarnavimo dokumentacija, kurioje yra užuominų apie tai, kaip atlikti pageidaujamą vidinės techninės įrangos

„Google“ sukūrė algoritmą, kuris įveikia „Captcha“ 99,8 proc. atvejų

Kompanijos „Google“ specialistai sukūrė algoritmą, kuris gali be didesnių problemų apteiti vartotojų patikrinimo sistemą „Captcha“, kurią sukūrė pats interneto gigantas, rašo puslapis „The Verge“.
Algoritmas atpažįsta 99,8% iškraipytų paveiksliukų, kurie skirti vienam paprastam tikslui: atskirti, ar duomenis suveda žmogus, ar robotas.

„Apple“ išleis gerokai atnaujintų ir pigesnių kompiuterių?

Vienas garsiausių pasaulyje rinkos analitikų kompanijoje „KGI Securities“ dirbantis Ming-Chi Kuo praėjusią savaitę paskelbė nemažai prognozių apie būsimas šių metų „Apple“ naujienas. Daug susidomėjimo sulaukė analitiko prognozės apie būsimųjų „Apple“ kompiuterių atnaujinimus.