„Google“ įvertino „Addvisors“ darbą profesionalumo sertifikatu

Google
Aa+Aa-

Trečius metus Vilniuje veikianti įmonė „Addvisors“ pirmoji Lietuvoje gavo tarptautinio interneto paieškos ir reklamos tinklo „Google“ profesionalumo sertifikatą „Google Adwords Professional Company“.

„Lietuvoje yra reklamos agentūrų ir pavienių asmenų, kurie siūlo reklamą per „Google“ paiešką, nes didėja toks poreikis. Tačiau mes tapome pirmąja Lietuvos įmone, gavusį tokį darbo kokybės sertifikątą, – sako sako UAB „Addvisors“, teikiančios reklamos per „Google“ paiešką paslaugas, vadovė Skaistė Knyzaitė. – Anksčiau dalijomės sertifikatą, kuriam gauti taikomos griežtos sąlygos, su mūsų įkūrėjais danais,dabar patys įvykdėme sąlygas ir gavome šį „Google“ pasitikėjimo ženklą“.

Norint gauti „Google“ sertifikatą reikia, kad įmonės administruojamų kampanijų suma per tris mėnesius sudarytų ne mažiau kaip 100 tūkst. JAV dolerių ir įmonėje dirbtų ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys „Google“ reklamos specialistai.

Pasak S.Knyzaitės, reklamos skydelio (banerio) paspaudimo ir parodymo procentas vos siekia 0,2, o reklaminių nuorodų, kurias „Google“ paieška išmeta į paieškos rezultatų lapą, dažnai viršija 20 proc.

„Google“ principas – kad ir reklama turi būti verta transliavimo, – tvirtina S.Knyzaitė. – Jei „Google“ mato, kad reklama populiari, t.y. daug vartotojų spaudžia reklamuojamą nuorodą, ją ima transliuoti dažniau ir aukštesnėje pozicijoje. Tuomet sumažėja ir reklamos transliavimo kaina už vieną lankytoją“.

Todėl užsienyje vyrauja praktika reklamai per „Google“ samdyti sertifikuotas profesionalų kompanijas, kurios dažnai sugeba pigiau ir efektyviau transliuoti tą pačią reklamą.

Ekspertų teigimu, žmonės, atėję į tinklalapį per paieškos sistemą, jame išbūna gerokai ilgiau nei radę reklamą (banerį) kokioje nors svetainėje. Dėl to užsienyje ši reklamos rūšis yra labai populiari, jai tenka apie 50 proc. visų internetinei reklamai skiriamų lėšų. Lietuvoje reklamai per „Google“ praėjusiais metais iš visų internetui skirtų 16 mln. litų buvo skirta iki 1,6 mln.

Padidėjus reklamos srautams, „Google“ ėmė didesnį dėmesį skirti ir mūsų šalies rinkai, nusamdė daugiau lietuviškai kalbančių žmonių, kurie tikrina lietuvišką reklamą“. Pasak „Addvisors“ vadovės, reklaminių skelbimų atranka darosi vis griežtesnė, kartais nepativirtinami ir raktažodžiai, už kuriuos klientai sumokėjo, jei jie gali pažeisti vieną ar kitą paieškos sistemos nustatytą taisyklę.

*Sutinku su taisyklėmis
Skaityti visus komentarus (2)

Taip pat skaitykite:

„Google“ slapta perduodavo „WikiLeaks“ narių žinutes 3

Interneto gigantas Google mažiausiai trejus metus perdavinėjo JAV vyriausybei pavaldžioms institucijoms organizacijos ...

Kalėdos kompanijai „Apple“ buvo sotesnės nei „Samsung“ ..

Kompanija Strategy Analytics įvertino situaciją išmaniųjų telefonų rinkoje bei pateikė savo statistiką, atsižvelgiant į ...

Kaip nepakliūti į kibernetinių apgavikų pinkles ..

Per pastaruosius mėnesius Baltijos šalyse buvo suaktyvėję kibernetiniai nusikaltėliai, siekiantys išvilioti pinigus ...

„Mouse-Box“: mini kompiuteris, įmontuotas pelėje ..

Greitai prekyboje pasirodys įdomus prietaisas.

​„LG“ pasirašė licencinę sutartį su „Universal Display“ ..

„LG Display“ ir „Universal Display“ pranešė apie bendradarbiavimo pradžią.

„Google“ veiklos rezultatai nuvylė ..

Populiariausio pasaulyje internetinių paieškų tinklapio valdytoja Google nuvylė.

Kaip galėtų atrodyti „iPhone 7“? 3

„Apple“ gerbėjai ir ekspertai pradėjo spėlioti, koks bus naujasis šios kompanijos telefonas „iPhone“.

„Apple“ Lietuvą galėtų nusipirkti net tris kartus 5

BBC paskelbta nuotaikinga „Apple“ pajamų vaizdinė apžvalga, kurioje teigiama, ką galima būtų įsigyti už tai, kiek ...

​„Huawei“ pardavimo pajamos pirmą kartą viršijo 10 mlrd. JAV dolerių ..

„Huawei“ 2014 m. bendrosios pardavimų pajamos didėjo 30 proc. – iki 12,2 milijardo JAV dolerių, ir pirmą kartą viršijo ...

​„Microsoft“ baigia „Surface 2“ gamybą ..

Vakar kompanija „Microsoft“ patvirtino, kad planšetinis kompiuteris „Surface 2“ išnyksta iš jos pasiūlos ir daugiau ...