„Google“ įvertino „Addvisors“ darbą profesionalumo sertifikatu

Google
Aa+Aa-

Trečius metus Vilniuje veikianti įmonė „Addvisors“ pirmoji Lietuvoje gavo tarptautinio interneto paieškos ir reklamos tinklo „Google“ profesionalumo sertifikatą „Google Adwords Professional Company“.

„Lietuvoje yra reklamos agentūrų ir pavienių asmenų, kurie siūlo reklamą per „Google“ paiešką, nes didėja toks poreikis. Tačiau mes tapome pirmąja Lietuvos įmone, gavusį tokį darbo kokybės sertifikątą, – sako sako UAB „Addvisors“, teikiančios reklamos per „Google“ paiešką paslaugas, vadovė Skaistė Knyzaitė. – Anksčiau dalijomės sertifikatą, kuriam gauti taikomos griežtos sąlygos, su mūsų įkūrėjais danais,dabar patys įvykdėme sąlygas ir gavome šį „Google“ pasitikėjimo ženklą“.

Norint gauti „Google“ sertifikatą reikia, kad įmonės administruojamų kampanijų suma per tris mėnesius sudarytų ne mažiau kaip 100 tūkst. JAV dolerių ir įmonėje dirbtų ne mažiau kaip du individualius sertifikatus turintys „Google“ reklamos specialistai.

Pasak S.Knyzaitės, reklamos skydelio (banerio) paspaudimo ir parodymo procentas vos siekia 0,2, o reklaminių nuorodų, kurias „Google“ paieška išmeta į paieškos rezultatų lapą, dažnai viršija 20 proc.

„Google“ principas – kad ir reklama turi būti verta transliavimo, – tvirtina S.Knyzaitė. – Jei „Google“ mato, kad reklama populiari, t.y. daug vartotojų spaudžia reklamuojamą nuorodą, ją ima transliuoti dažniau ir aukštesnėje pozicijoje. Tuomet sumažėja ir reklamos transliavimo kaina už vieną lankytoją“.

Todėl užsienyje vyrauja praktika reklamai per „Google“ samdyti sertifikuotas profesionalų kompanijas, kurios dažnai sugeba pigiau ir efektyviau transliuoti tą pačią reklamą.

Ekspertų teigimu, žmonės, atėję į tinklalapį per paieškos sistemą, jame išbūna gerokai ilgiau nei radę reklamą (banerį) kokioje nors svetainėje. Dėl to užsienyje ši reklamos rūšis yra labai populiari, jai tenka apie 50 proc. visų internetinei reklamai skiriamų lėšų. Lietuvoje reklamai per „Google“ praėjusiais metais iš visų internetui skirtų 16 mln. litų buvo skirta iki 1,6 mln.

Padidėjus reklamos srautams, „Google“ ėmė didesnį dėmesį skirti ir mūsų šalies rinkai, nusamdė daugiau lietuviškai kalbančių žmonių, kurie tikrina lietuvišką reklamą“. Pasak „Addvisors“ vadovės, reklaminių skelbimų atranka darosi vis griežtesnė, kartais nepativirtinami ir raktažodžiai, už kuriuos klientai sumokėjo, jei jie gali pažeisti vieną ar kitą paieškos sistemos nustatytą taisyklę.

*Sutinku su taisyklėmis
Skaityti visus komentarus (2)

Taip pat skaitykite:

top naujienos

    ​Įspėja vairuotojus – siaučia įžūlūs automobilių vagys 10

    Jauna, graži ir mirtinai pavojinga – žymiausia rusų snaiperė Roza Šanina 24

    Lėktuvą sudaužiusio piloto buvusi mergina laukiasi jo vaiko? 4

    Ar prisimenate „Teletabius“? Vaikams skirta laida dabar primena siaubo filmą 2

    Danielius Bunkus su mylimąja Justina pademonstravo kilniaširdiškumą 16

    ​Prieš 17 metų ir šiandien: ar pasikeitė kultinio serialo „Seksas ir miestas“ žvaigždės? 1

    Rokiškio rajone – žiauri smurtautojų egzekucija 2

    Jų sąskaitose – dešimtys milijonų: atskleista, kiek uždirba A lygio Holivudo žvaigždės ..

    ​Kiek Vilniui kainavo mero Zuoko ir „Rubikono“ draugystė? 3

    Rūta Mikelkevičiūtė tarė įtūžusiai Miai: lieti tulžį nematau reikalo – kenkia grožiui 6

    100 metų per 100 sekundžių: pamatykite, kaip keitėsi moterų treniruotės dėl grožio ..

    Azerbaidžane – dar viena boksininko mirtis ringe ..

    Mokslininkai: mūsų galaktikoje gali būti milijardai žemiškajai gyvybei tinkamų planetų 1

    Apsižodžiavimas eilėje prie kasos virto mirtinu konfliktu ..

    „Alfa“ savaitėje“: kas ir kaip atsidūrė Kremliaus žvalgybos akiratyje? 2

    Išmokų vaikus auginančioms ir dirbančioms mamoms mažinimas grąžintų jas į nelegalią darbo rinką? 6

    Kanados keleivinis lėktuvas nuslydo nuo nusileidimo tako ..

    Valdžia siūlo naują studijų finansavimo modelį 3

    „Žvaigždžių diena“ Meksikoje paženklinta nevykusiu dėjimu per automobilį ..

    „Chorų karai“: dėl išlikimo buvo kovojama meilės dainomis ..