Paieška
Orai ºC
Horoskopai
Astromanija

Kaip formuoti darbuotojų lojalumą bendrovei?

Darbuotojai (123rf.com asociatyvi nuotr.)
Keisti teksto dydįAa+Aa-

Problema, kurią paliesime, paprasta, aiški ir visiems žinoma. Įsivaizduokite supuvusį ir sveiką obuolį. Kurį obuolį paimsite ir suvalgysite? Niekam nekyla abejonių, kad paimsite sveiką, gražų obuolį. Taip pat viskas vyksta darbo kolektyve. Jeigu darbuotojai nėra lojalūs bendrovei, tai joje klesti intrigos, skundai, vagystės, sukčiavimas, viskas – tik ne darbas. Niekas neturi laiko dirbti. Visi yra užsiėmę papildomais darbais: apkalbomis.

Jeigu kolektyve atmosfera puiki, darbuotojai ištikimi bendrovei, situacija yra kitokia. Visi dirba savo darbą. Kiekvienas žino, už ką jis yra atsakingas, kokie yra jo įgaliojimai, uždaviniai. Kiekvienas darbuotojas žino, kad jis yra dalis bendrovės ir kad jo žodis bendrovėje yra svarus. Todėl jis gerbia bendrovę ir jos vadovus, o pastarieji gerbia darbuotoją ir jo nuomonę.

Vakarų specialistai teigia, kad jeigu darbuotojų lojalumas kompanijai paaugo vienu procentu, tai klientų lojalumas kompanijos teikiamai produkcijai ar paslaugoms padidėjo daugiau nei vienu procentu, o tai reiškia, kad kompanija gaus 0,8–0,6 procentais didesnį pelną. To yra siekiama. Pelnas yra kompanijos veiklos pagrindinis tikslas. Galima drąsiai teigti, kad darbuotojų lojalumas kompanijai didina darbo našumą ir atneša didesnį pelną.

Kas yra lojalumas?

Lojalumas įmonei – ištikimybė ir atsidavimas, tai noras įsipareigoti įmonei ir daryti viską, kad ji klestėtų. Vadovas ir darbuotojas laiko save įmonės dalimi.

Siekdami aiškumo galime panagrinėti kelis variantus. Pirmas. Darbuotojas dirba bendrovėje, nes jam verta dirbti. Jis gauna naudą. Jeigu jam kas nors pasiūlys didesnę naudą (atlyginimą ar kitas geroves), tai jis negalvodamas pakeis darbą. Antra. Darbuotojas dirba bendrovėje ne tik už atlyginimą, bet ir todėl, kad jis yra prie jos pripratęs. Jis emociškai prisirišo prie bendradarbių, biuro, vadovų, klientų. Jis jaučiasi saugus. Jam patogu. Tokio darbuotojo didesniu atlyginimu nesuviliosi ir įkalbinėjimams jis lengvai nepasiduos. Trečia. Darbuotojas dirba bendrovėje, nes ji jam patinka, jis ją vertina. Jis yra atsidavęs jai ir nori įsipareigoti. Darbuotojas daro viską, kad bendrovei būtų geriau. Jam patinka dirbti kolektyve, jam patinka spręsti sudėtingus darbo uždavinius. Atlyginimas yra labai svarbus dalykas, tačiau darbuotojo pripažinimas, pasitikėjimas juo ir suteiktos galimybės tobulėti, kurti ir tapti ypatingu yra daug svarbiau. Tokio darbuotojo jokiais būdais neperviliosi. Toks darbuotojas yra ištikimas bendrovei.

Kokią naudą duoda darbuotojų lojalumas?

Įmonė yra pranašesnė prieš konkurentus. Ji geba greičiau spręsti problemas, greičiau prisitaikyti prie naujų sąlygų, greičiau rasti klientų, išsiaiškinti jų poreikius ir juos patenkinti. Darbuotojai deda visas pastangas tam, kad įmonė klestėtų. Kartais, jeigu to reikia pagal situaciją, jie yra pasirengę aukotis.

Padidėja darbo efektyvumas. Visi siekia vieno tikslo. Visi žino, ką ir kaip daryti. Visi nuolat galvoja, kaip dar geriau pagerinti darbą.

Įmonė lengviau ir greičiau pergyvena krizes. Darbuotojai nekelia vadovams papildomų problemų. Jie supranta netikėtai atsiradusius sunkumus. Jie prisideda prie problemų sprendimo. Sutinka mažinti atlyginimus, atsisako premijų.

Kaip formuoti, išlaikyti darbuotojų lojalumą bendrovei?

· Turi būti sukurta demokratinė, skaidri valdymo sistema. Kiekvienas privalo žinoti, už ką jis yra atsakingas, kokios jo teisės ir pareigos, kokie uždaviniai.

· Vadovai privalo gerbti darbuotojus ir visą kolektyvą. Dažnai būna taip, kad vadovai viena sako, tačiau kitą daro. Bendrovėje gali būti sukurta puikiausia valdymo sistema, priimtas kolektyvo etikos kodeksas, nustatytos žaidimo taisyklės, tačiau vadovas gali būti despotu, diktatoriumi. Jis gali didžiuotis savimi, liaupsinti save, žeminti darbuotojus, su jais nesiskaityti ir jų neklausyti. Tokiame kolektyve niekada negali atsirasti lojalumo įmonei ir tuo labiau vadovams. Toks kolektyvas vėliau ar anksčiau išsivaikščios ir paliks prie suskilusios geldos vieną vadovą su savo ambicijomis, pykčiais ir savimeile.

· Darbuotojai turi turėti galimybę tobulėti, augti.Vadovai turi ne tik leisti darbuotojams mokytis, tobulėti, tačiau privalo juos skatinti. Bendrovė turi sudaryti palankias sąlygas darbuotojams įgauti žinių, patirties, susipažinti su naujovėmis.

· Vadovas privalo tapti asmeniniu pavyzdžiu darbuotojams.

· Turi būti sudarytos tinkamos darbo sąlygos. Čia yra labai svarbus momentas. Gali būti pats geriausias kolektyvas, tačiau jeigu darbo sąlygos yra blogos, nepakenčiamos, tai niekas nesugebės jo išlaikyti. Nepakenčiamos sąlygos yra tokios, kurios darbuotojams yra labai nepatogios, nehigieniškos ir taip toliau. Pabandykite palikti biurą vienai darbo dienai be vandens. Dauguma iškentės, tačiau jeigu taip būtų savaitę, mėnesį ir, galų gale, be pabaigos, tai niekas nenorėtų dirbti.

· Kontrolė yra privaloma. Pasitikėk, tačiau tikrink. Niekas negali pykti, kad yra kontroliuojamas. Kontrolės tikslas nėra vien tik nustatyti, ar darbuotojas pažeidė taisykles, ar ne. Pagrindinis jos tikslas – nustatyti, ar yra laikomasi taisyklių, instrukcijų, įstatymų ir ar jie atitinka dabartines sąlygas. Gal atėjo laikas keisti taisykles? Gal jos yra pagrindinės kliūtys?

· Privalo būti vadovų ir darbuotojų tarpusavio ryšys. Labai svarbu, kai kiekvieną darbuotoją išklauso vadovai. Vertina jo nuomonę. Reikia pripažinti, kad viską žinančių šiame pasaulyje nėra. Kiekvienas žmogus už kitą žmogų kažkurioje srityje stipresnis, geresnis. Todėl visada reikia įsiklausyti į darbuotojų pastabas. Bendrovių vadovai privalo organizuoti darbuotojams apskritus stalus, „smegenų šturmus“, diskusijas, konkursus, pasitarimus. Kiekvienas darbuotojas turi pajausti, kad jis ir jo nuomonė yra svarbi, kad jis yra dalis bendrovės, kad jis prisideda prie bendrovės projektų įgyvendinimo. Darbuotojai turi žinoti, kas darosi įmonėje, su kokiomis problemomis ji susiduria. Tada jis galės prisidėti prie šių problemų sprendimo.

· Nuolatinis darbas su motyvacinėmis programomis. Jų tobulinimas. Pritaikymas prie naujų darbo sąlygų. Visi sutinka su tuo, kad darbo sąlygos, rinka ir visa kita šiais laikais keičiasi labai greitai. Todėl anksčiau sukurta motyvacinė sistema gali neatitikti šių dienų reikalavimų. Ji gali tapti papildomu, niekam nereikalingu ir trukdančiu dirbti balastu. Reikia nuolat peržiūrėti, įvertinti motyvacines programas ir, jeigu reikia, jas keisti.

Parengta pagal http://dlearning.ru

 

 

Alfa.lt
Komentarai

Taip pat skaitykite:

Sovietų pareigūnų perbėgėlių likimai

Koks buvo Sovietų Sąjungos žvalgybos ir kontržvalgybos karininkų, kurie perbėgo į „priešo“ stovyklą Šaltojo karo metu, ...

Agento paviešinimas, kaip ir mirtis, neišvengiamas

Visada sakiau, sakau tai ir dabar, kad nė vienas agentas, dirbantis svetimos valstybės žvalgybai, neišvengs būti ...

Įtartini, nes įtakingi: Skotland Jardas seka britų politikus

Didžiausios ir seniausios demokratijos šalyje, Didžiojoje Britanijoje, policija seka politikus, kurie nėra ...

Privatumo pabaiga: žvalgybų duomenų bazėse esame visi

Kovoje tarp specialiųjų tarnybų ir žmogaus teisių ir laisvių ginimo organizacijų laimi specialiosios tarnybos.

Patogus taikinys: Ukrainos profesorius – Rusijos šnipas

Ukrainos kontržvalgyba sulaikė Rusijos žvalgybos agentą, Ukrainos pilietį, Kijevo gyventoją, profesorių S. P., kuris ...

Telefoninio pasiklausymo mastai skaičiais

Daugelis žmonių nelabai įsivaizduoja, kaip vyksta telefoninių pokalbių pasiklausymas. Kokie pokalbiai yra įrašinėjami, o kokie trinami ir naikinami. Galiu juos nuliūdinti. Visi pokalbiai yra įrašomi ir išsaugomi. Tik nedidelė jų dalis yra sunaikinama. Įdomiausias dalykas yra tai, kad pareigūnas, gavęs leidimą klausytis vieno žmogaus pokalbių, realiai klausosi 50 ar net 100 žmonių pokalbių.
Klausaisi vieno žmogaus pokalbių per vieną telefono numerio abonentą. Viską, ką jis pasakė, užfiksuoji ir įrašai.

Totalinis sekimas: JAV žada apsaugoti nuo žvalgybos agentūrų šnipinėjimo

Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) pažadėjo apsaugoti Europos Sąjungos (ES) piliečius nuo JAV specialiųjų tarnybų šnipinėjimo ir užtikrinti jų teises į privataus gyvenimo neliečiamumą.

Kokie darbuotojai niekam nereikalingi?

Šiuo metu egzistuoja du požiūriai į darbą. Vienas yra, pavadinkime jį taip, jaunas požiūris, kuris stipriai įsitvirtino tarp jaunimo. Yra darbuotojų, kuriems „dzin“ kitų žmonių, visuomenės ir tuo labiau bendrovės interesai. Jiems niekas nerūpi. Jie rūpinasi tik savo reikalais.

Niekšas advokatas yra didelis pavojus verslininkui

Nepatikimas ir velniai žino kam dirbantis advokatas – didžiausias pavojus verslininkams ir parsidavėliams teisėsaugininkams. Pateiksiu įvykių seką, kurią naudoja niekšai advokatai.
Verslininkai dirba savo darbą. Jie stengiasi išgyventi džiunglėse, kuriose galioja dviprasmiški, neaiškūs ir nuolat besikeičiantys įstatymai. Jie nuolat patiria įvairių valstybės institucijų tikrinimų, užklausimų, domėjimąsi ir taip toliau.

Snowdenas – Rusijos žvalgybos agentas?

Edwardas Snowdenas buvo rusų žvalgybos agentas. Užverbuotas 2007 metais, kai dirbo Šveicarijos mieste Ženevoje. Šiuo metu Rusijos žvalgyba džiaugiasi savo darbo vaisiais. Buvęs KGB generolas Olegas Kaluginas, pabėgęs į Vakarus ir gyvenantis JAV, teigia, kad E. Snowdeno teikiama informacija Rusijai yra neįkainojama. Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas ne šiaip sau teigė, kad internetas yra amerikonų „išmislas“ informacijai rinkti ir kad jį reikia Rusijoje uždrausti. Rusija kurs savo internetą.

Susijusios naujienos

Kokių garantijų gali tikėtis vaikus auginantys tėvai?

Testas: svajonių darbą lemia gimimo data?

Mergaitė laišku paprašė laisvadienio tėčiui, „Google“ ...

Kokie darbuotojai niekam nereikalingi?

Kontroliuojamas darbuotojas – geras darbuotojas

Kaip keitėsi vidutinis darbo užmokestis?

Vaikščiojanti problema kolektyve. Ką daryti?

Ką daryti, kad darbuotojas nenorėtų išeiti iš darbo?

Panevėžio rajono gyventojas buvo verčiamas nelegaliai dirbti ...

Tarp Vyriausybės tikslų – valstybės tarnybos patrauklumo ...