Naujausių JAV rinkos tyrimų duomenimis, vaikai nuo 3 iki 5 metų amžiaus labiau mėgsta „McDonald‘s“ prekės ženklu pažymėtus produktus, nei įprastą maistą. Specialistai visuomenę ragina susirūpinti vaikų mityba ir apriboti nesveikų maisto produktų reklamą.
Stenfordo universiteto (JAV) medicinos fakulteto darbuotojų atliktoje apklausoje dalyvavo 63 ikimokyklinio amžiaus vaikai. Jiems buvo pateikta daugiau nei 300 įvairių prekės ženklų atpažinimo testų. Taip pat tyrėjai siūlė degustuoti skirtingus produktus. Paaiškėjo, jog 77 proc. apklaustų vaikų rinkosi „McDonald‘s“ greito maisto restoranuose pagamintą maistą.
„Tyrimo rezultatai neginčijamai įrodo, kad į jaunus žmones orientuota nesveikų produktų reklama yra veiksminga. Nelieka abejonių, jog tokios produkcijos reklama turėtų būti ribojama arba uždrausta“, - teigiama studijos išvadose.
JAV ir Didžiosios Britanijos valstybinės institucijos jau pradėjo nepilnamečių tikslinėms auditorijoms skirtos reklamos kontrolę. Nesveikos produkcijos reklamą nutraukė ir kai kurios didžiosios pasaulio bendrovės, tokios, kaip „Walt Disney“. „McDonald‘s“ tyrimo rezultatus komentuoti atsisakė.
Rašyti komentarą