Lieknesnė – per tris dienas!

Mergina persirengia (SCANPIX nuotr.)

Mergina persirengia (SCANPIX nuotr.)

Ne vienai moteriai aktualu, kaip per porą dienų sulieknėti bent pora centimetrų aplink šlaunis ar taliją. Juk tuomet ir suknelė gražiau priglustų ir liemuo labiau išryškėtų...

Dietologai pasakytų, kad geriausia dieta – nepersivalgyti. Bet jei jau neatsilaikėte prieš pilnas lėkštes skanėstų, po švenčių pabandykite laikytis trijų dienų dietos. Atsikratysite 3-4 kilogramų, išvalysite organizmą, sumažinsite cholesterolio kiekį kraujyje ir pajusite energijos antplūdį.

Valgiaraštis

Pirma diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.

Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių). Pusė greipfruto, viena skrudinto batono riekelė su šaukštu riešutų sviesto.

Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pietūs – 100 g tuno su viena riekele skrudinto batono. Juodos kavos arba arbatos puodelis (be cukraus ar pieno).

Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.

Vakarienė – 200 g bet kokios rūšies virtos mėsos ar paukštienos su 200 g morkų ir obuolių salotomis. Desertui – puodelis vanilinių ledų be jokių priedų.

Antra diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis. Vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono riekele (nesugalvok pasigardinti jokiu majonezo šaukšteliu ar druska). Pusė banano.

Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pietūs – 200 g liesos varškės ir 5 gabalėliai krekerių. Juodos kavos arba arbatos puodelis.

Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Vakarienė – 2 jautienos dešrelės su vienu puodeliu virtų brokolių ir 100 g tarkuotų morkų. Desertui – pusė porcijos vanilinių ledų ir gali pabaigti likusią nuo pusryčių banano puselę.

Trečia diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis. 5 gabalėliai krekerių ir 50 g čederio sūrio. Desertui – vienas obuolys. Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pietūs – vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono gabalėliu. Juodos kavos arba arbatos puodelis.

Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Vakarienė – salotos iš 100 g tuno ir 100 g morkų (gali valgyti tarkuotas žalias arba virtas), vienas puodelis kalafiorų. Desertui – riekelė meliono ir pusė porcijos vanilinių ledų.

Dietos trūkumai:

  • per trumpą laiką netekus tiek kilogramų, tikimybė juos susigrąžinti gana didelė;

  • laikantis šios dietos draudžiami bet kokie eksperimentai, pavyzdžiui, vietoje porcijos ledų suvalgyti mažą pyragėlį.

 

„Lietuvos sveikata“

Nusiųsk draugui:
    Išsaugok ir skaityk vėliau:


Taip pat skaitykite:

Alfa TV

Susijusios naujienos

Plokščias ir dailus pilvukas: užteks tik septynių dienų pastangų

Norite numesti svorio? Pusryčiaukite sočiai, bet ne saldžiai

Šokėja G. Slausgalvienė po ilgos pertraukos mėgavosi naktinėmis pramogomis

Patarimai neturintiems laiko mesti svorį

Dieta „5:2“ padeda apsisaugoti nuo vėžio ir kitų ligų

Kaip pagerinti regėjimą be medikų pagalbos

25 lieknėjimo triukai, kurie pakeis jūsų gyvenimą

Ar tiesa, kad veganų dieta yra išsigelbėjimas nuo spuogų?

Vasariška dieta: atsikratykite 5 kg per savaitę!

Interneto sensacija tapusi mergina įsiutino savo vaikiną: tamponų dėžutėje paslėpė spurgų

Populiariausios naujienos