Lieknesnė – per tris dienas!

Mergina persirengia (SCANPIX nuotr.)
Aa+Aa-

Ne vienai moteriai aktualu, kaip per porą dienų sulieknėti bent pora centimetrų aplink šlaunis ar taliją. Juk tuomet ir suknelė gražiau priglustų ir liemuo labiau išryškėtų...

Dietologai pasakytų, kad geriausia dieta – nepersivalgyti. Bet jei jau neatsilaikėte prieš pilnas lėkštes skanėstų, po švenčių pabandykite laikytis trijų dienų dietos. Atsikratysite 3-4 kilogramų, išvalysite organizmą, sumažinsite cholesterolio kiekį kraujyje ir pajusite energijos antplūdį.

Valgiaraštis

Pirma diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.

Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis (jokio cukraus, pieno ar pieno miltelių). Pusė greipfruto, viena skrudinto batono riekelė su šaukštu riešutų sviesto.

Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pietūs – 100 g tuno su viena riekele skrudinto batono. Juodos kavos arba arbatos puodelis (be cukraus ar pieno).

Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos sulčių.

Vakarienė – 200 g bet kokios rūšies virtos mėsos ar paukštienos su 200 g morkų ir obuolių salotomis. Desertui – puodelis vanilinių ledų be jokių priedų.

Antra diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis. Vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono riekele (nesugalvok pasigardinti jokiu majonezo šaukšteliu ar druska). Pusė banano.

Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pietūs – 200 g liesos varškės ir 5 gabalėliai krekerių. Juodos kavos arba arbatos puodelis.

Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Vakarienė – 2 jautienos dešrelės su vienu puodeliu virtų brokolių ir 100 g tarkuotų morkų. Desertui – pusė porcijos vanilinių ledų ir gali pabaigti likusią nuo pusryčių banano puselę.

Trečia diena

Prieš pusryčius – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pusryčiai – juodos kavos arba arbatos puodelis. 5 gabalėliai krekerių ir 50 g čederio sūrio. Desertui – vienas obuolys. Prieš pietus – 2 puodeliai negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Pietūs – vienas virtas kiaušinis su skrudinto batono gabalėliu. Juodos kavos arba arbatos puodelis.

Prieš vakarienę – puodelis negazuoto vandens su kelias lašeliais citrinos.

Vakarienė – salotos iš 100 g tuno ir 100 g morkų (gali valgyti tarkuotas žalias arba virtas), vienas puodelis kalafiorų. Desertui – riekelė meliono ir pusė porcijos vanilinių ledų.

Dietos trūkumai:

  • per trumpą laiką netekus tiek kilogramų, tikimybė juos susigrąžinti gana didelė;

  • laikantis šios dietos draudžiami bet kokie eksperimentai, pavyzdžiui, vietoje porcijos ledų suvalgyti mažą pyragėlį.

 

„Lietuvos sveikata“


*Sutinku su taisyklėmis
Skaityti visus komentarus (2)

Taip pat skaitykite:

Susijusios naujienos

Mokslininkai atrado naują būdą, kaip suliesėti

Ką žinote apie kelių dietą?

Šunų dieta: nutukęs gyvūnas atsikratė 14 kilogramų

Keisti svorio metimo triukai, kurie išties veikia!

Vieną maniją pakeitė kita: amerikiečiai dabar pamišę dėl sriubų dietos

Kaip suliesėti pagal savo Zodiako ženklą

Kaip planuoti atostogas norintiems sulieknėti

Dietologė apie tris milijonus mitybos „ekspertų“

„Valandoje su Rūta“ – radikalūs svorio pasikeitimai

17 dienų dieta: maisto planas