Paieška
Orai ºC
Horoskopai
Astromanija

14 patarimų, kad kūno formos būtų tobulos

Lieknėjimas (Photos.com nuotr.)
Keisti teksto dydįAa+Aa-

Norite turėti puikią figūrą, bet nesilaikyti alinamų dietų, nelindėti valandų valandas treniruoklių salėse? Тada jums reikėtų tiesiog įprasti padaryti kasdien keletą naudingų dalykų.

Norint palaikyti geros formos figūrą, jai reikalingas nuolatinis fizinis krūvis. Tačiau nevisada pavyksta gaišti savo brangų laiką ar aukoti laisvalaikį treniruotėms.

Prancūzės turi savo dailios figūros paslapčių. Tačiau jos veržiasi ne į sporto sales, o labiau linkusios kasdien atlikti keletą naudingų pratimų, neatsitraukdamos nuo dienų darbų ir rūpesčių.

Numesi vieną kitą nereikalingą kilogramą arba pakoreguoti problemiškas kūno vietas galima net darbe arba pakeliui į namus, tam sugaištant visai nedaug laiko.

1. Kūno ištempimas

Kai prausiatės ir valotės dantis, užuot sulenkusios nugarą per liemenį, geriau kiek pritūpkite, bet išlaikykite tiesią nugarą. Mat toks kūno ištempimas - puiki mankšta užpakaliuko ir šlaunų raumenims.

Pabūkite tokioje pozoje suskaičiavusios mintyse iki 10, paskui išsitieskite ir pakartokite dar 4 kartus. Išsitiesdamos kiek galima stipriau įtemkite užpakaliuko raumenis, taip padidėja jam krūvis. Labiau sudėtingas variantas: pamėginkite padaryti tą patį stovėdamos ant vienos kojos.

2. Pasimankštinkite ryte ir vakare

Jei važiuojate ryte į darbą maršrutiniu autobusu ar taksi, tą laiką galima taip pat išnaudoti mankštai. Pradinė padėtis – sėdint arba stovint.

Nepastebimai sėdintiems šalia kiek pakelkite koją ir padarykite pėda 8-10 sukamuosius judesius pagal laikrodžio rodyklę, o paskui tiek pat į priešingą pusę. Tą patį padarykite ir su kita koja. Jei važiuosite ilgiau, suspėsite tai pakartoti 2-3 kartus. Šis pratimas stiprina kojų raumenis, kurios tampa dailesnės ir gražesnės.

3. Žingsnis po žingsnio

Jei turite laiko, išlipkite bent pora stotelių anksčiau ir prasivaikščiokite pėsčiomis. Pasistenkite kvėpuoti į savo žingsnių taktą. Pamažėle greitinkite ėjimo tempą, tuo pačiu gerai pramankštinsite raumenis prieš darbo dieną.

4. Aukštyn-žemyn laiptais

Nuostabu, jei jūsų butas ar biuras įsikūręs daugiaaukščiame pastate! Laiptinė – tai puikus nemokamas treniruoklis.

Atsisakykite lifto, lipkite ir leiskitės laiptais tik pėsčiomis ir jau po kurio laiko pajusite, kad atsikratėte kelių kilogramų.

5. Telefono aparatas turėtų stovėti toliau

Patogu, kai telefonas stovi greta. Bet gražios figūros labui jis turėtų stovėti tokioje vietoje, kad reikėtų kuo dažniau atsistoti nuo kėdės ar minkštasuolio ir pramankštinti kojas.

Тas pats ir su kanceliarijos priemonėmis, aplankais, dokumentais, kitais reikalingais popieriais. Jei yra galimybė, laikykite juos kur nors toliau nuo savo darbo vietos. Tada dažniau judėsite.

6. Kalbėdami telefonu mankštinkite blauzdas

Kalbantis ne itin svarbiu klausimu telefonu, galima pamankštinti blauzdos raumenis. Stovint atsiremkite viena ranka į sieną, paskui vieną koją kiek pakelkite nuo grindų ir vos sulenkusios per kelį laikykitės visu savo svoriu. Tada kiek išlenkite į priekį nugarą, kol pajusite, kad tvirtai pastatytos kojos ant grindų blauzdos raumenys įtempti. Galima perdėti telefoną į kitą ranką ir pakartoti pratimą su kita atsiremta ranka ir koja.

7. Balerinos žingsnis „plie“

Tikriausiai vakarais tenka kalbėti telefonu mažiausiai puslavandį. Todėl tuo metu labai pravartu būtų užsiimti kojų ir šlaunų formų tobulinimu.

Kalbėdamos telefonu stovėkite tiesiai ir atlikite balerinos žingsnį „plie“ – pėdos suglaustos, kiek pritūpkite, o paskui keldamosios aukštyn ištieskite vieną koją į šoną.

Nugarą laikykite tiesiai, pilvą įtempkite, bet neatkiškite užpakalio. Tiesdamos koją akcentuokite, kad būtų įtempti vidiniai šlaunų raumenys. Tą patį padarykite ir su kita koja.

Lėtai pakartokite šį pratimą 8-10 kartų. Tačiau baigdamos pratimą pasukite kulnis 8-15 kartų, taip bus atpalaiduoti “sustingę“ jų raumenys.

Jei užteks kantrybės ir atkaklumo, tai po kasdieninių tokių treniruočių jūsų kojų forma bus panaši į Naomi Campbell.

8. Tiesi laikysena

Vertėtų nepamiršti, kad tiesi laikysena stiprina krūtinės raumenis.

Kadangi tada nugaros ir kaklo raumenys būna neįtempti, o stuburas išlaiko natūralų išlinkimą, kai sėdint prie stalo abi kojos vienodai padėtos ant grindų.

Be to, tiesiai laikysenai labiau tinka kieta kėdė.

9. Pratimai sėdint prie kompiuterio

Jei visą dieną sėdite prie kompiuterio ar stalo, įbedusios nosį į popierius ar ataskaitas, taip pat labai pravartu būtų atlikti pratimus, nematomus pašalinėms akims. Pratimai lygiai tokie pat, kaip ir važiuojant maršrutiniu autobusu ar taksi. Niekas ir neatkreips dėmesio į jūsų paslėptą „treniruotę“.

10. Užpakaliuko kietinimas

Stipriai įtempkite užpakaliuko raumenis ir kelias sekundes taip pabūkite, o paskui staiga atpalaiduokite. Pakartokite tai keletą kartų. Pratimą galima atlikti sėdint ir prieš televizorių.

Atsirado laisva minutė? Tą laiką taip pat išnaudokite savo kūno formų tobulinimui. Atsistokite nugara į sieną maždaug 50 сm atstumu nuo jos ir „spardykite“ sieną iš pradžių viena, o paskui kita koja. Stipriai spirti į sieną nereikėtų, nes galima susižeisti pėdas.

Net jei ir ne kiekvieną dieną jūs belsite kojomis į sieną, šio pratimo pagrindinis dalykas – raumenų treniravimas. O jei tai darysite kelis kartus per dieną, po kiek laiko užpakaliukas taps kietas ir suapvalės.

11. Šlaunų raumenų treniravimas

Sėdėdamos ant kėdės gana stipriai trenkite viena pėda ar abiem į grindis. Atsarga gėdos nedaro. Todėl geriau būtų, jai mūvėtumėte vilnonėmis kojinėmis. Pajusite, kad šlaunų raumenys „įsijungė“. Pakartokite pratimą 10 kartų atskirai kiekviena koja, o paskui ir dviem.

12. Vaikščiokite pasistiebusios ant pirštų galiukų

Jei nepavyksta nugvelbti laiko pasivaikščiojimams ar pasivažinėjimui dviračiu, mainais atlikite pratimą, kurį galima padaryti bet kurioje vietoje ir padėtyje. Vaikščiokite namuose, vienoje vietoje, pasistiebusios ant pirštų galiukų. Suskaičiuokite iki 20, tada trumpam atpalaiduokite kojas ir vėl pakartokite pratimą bent 10 kartų. O jei tas pratimas taps jūsų įpročiu, t.y. atliksite jį kasdien ir po kelis kartus, net ir tada, kai negalėsite užmigti, po kiek laiko pajusite, kad celiulitui sudavėte triuškinamą smūgį!

13. Gulbės kaklas

Тreniruojant kaklo raumenis pargažėja laikysena ir neleidžia atsirasti antrai pasmakrei. Todėl reikėtų nuolat daryti štai tokį pratimą: kiek pakelkite pasmakrę, o paskui sulenkite rankas per alkūnę ir per riešą, sudėkite vieną ant kito delnus ir pakiškite po pasmakre. Palaikykite taip mažiausiai 5 minutes.

Paskui nuleiskite smarką žemyn, leiskite jam pailsėti ir vėl pakartokite pratimą.

14. Keli patarimai kiekvienai dienai

Padengdamos stalą neškite lėkštes po vieną, o ne po kelias. Bet kurį buities darbą pasistenkite atlikti skambant ritmiškai muzikai. O tada galėsite pritarti šokių judesiais lygindamos, klodamos lovą ar net su siurbliu rankose!

Kalbėdamos telefonu, aptarinėdamos su kolegomis dalykinius klausimus, nesėdėkite, o vaikščiokite po kambarį. Tada sudeginsite pusantro karto daugiau kalorijų nei sėdėdamos. Per valandą tai bus 61 kcal, o per metus (jei kalbėsite kasdien po 2 valandas) susidarys 30134 kcal ar 4,5 prarastų kilogramų. Ir tai be ypatingų pastangų!

 

Alfa.lt
Komentarai

Taip pat skaitykite:

​Atrastas unikalus kraujo testas vėžiui nustatyti

Didžiosios Britanijos mokslininkai sukūrė universalų kraujo testą, leidžiantį nustatyti bet kokią vėžio rūšį netgi ...

Skambučiai iš darbo laisvalaikiu sukelia stresą

Pagal tyrimus, kuriuos atliko vokiečių mokslininkai, kas ketvirtam žmogui (26 proc.) sunkiai sekasi atsipalaiduoti laisvalaikiu. Mobilusis telefonas sukuria dar daugiau streso tokiems žmonėms.
Anot mokslininkų, moterims apskritai sunkiau sekasi nusiraminti po dienos darbų ir rūpesčių. 32 procentai apklaustų moterų ir 24 procentas vyrų prisipažino, kad nebeįstengia nusiraminti po streso fazių. Kas ketvirtas žmogus nepajėgia visai nusikratyti įtampos po darbo dienos.

Ką daryti, kai nuo karščio tinsta kojos?

Kojų tinimo problema žinoma daugumai brandžių moterų. Ypač dažnai kojos tinsta karštu oru. Priežasčių gali būti įvairių, nuo paprastų iki visai rimtų (pavyzdžiui, inkstų, kraujagyslių, širdies ligos). Stebėkite, ar patinimas praeina, kai pasikeičia oras. Jei tinsta ne tik kojos, bet ir rankos, veidas, reikėtų kreiptis į gydytoją.
Jei kojų tinimas vargina tik labai karštomis dienomis, galima išbandyti liaudiškas priemones.
Ledas
Paprastas būdas padėti pavargusioms kojoms – ištrinti jas ledo kubeliu.

Burnos chirurgas: nėra žmonių, kurie nešiodami išimamus dantų protezus jais džiaugtųsi

Dantų protezai asocijuojasi su senukais, kurie stiklinę prie lovos laiko ne tam, kad iš jos atsigertų vandens. Slėpti bedantę burną kartais tenka ir vidutinio amžiaus žmonėms, kurių draugai dar džiaugiasi sveikais savo dantimis. Kokios galimybės yra susitvarkyti dantis, kuomet žmogus juos praranda? Šiuolaikinė burnos chirurgija yra taip pažengusi odontologijos sritis, kad apie dantų implantologiją būtų galima pravesti atskirą seminarą.

Specialistai: 80 proc. sergančiųjų hepatitu to nežino

Pasaulyje apytikriai vienas iš dvylikos žmonių (apie 500 mln.) serga lėtiniu hepatitu B arba C. Nors Lietuvoje oficialiai registruotų susirgimų įvairiomis hepatito formomis skaičius mažėja, tačiau specialistai įspėja, kad tikrasis susirgimų skaičius gali būti kelis kartus didesnis.
Kasmet pasaulyje vien nuo lėtinio hepatito C sukeltų komplikacijų miršta 0,5 mln. žmonių. Ši liga pastaruoju metu yra dažniausia kepenų transplantacijos priežastis JAV ir Europoje.

Šaltas dušas per karščius kenkia sveikatai!

Karštomis dienomis šaltas dušas gali būti labai viliojantis dalykas. Daug kam atrodo, kad tai – geriausias būdas greitai atsigaivinti. Tačiau tokios idėjos verčiau atsisakyti.
Šaltu vandeniu galime pakenkti savo kūnui labiau už karštį. Ypač senjorai turėtų būti atsargūs. Pasirinkite kitą mažiau pavojingą atvėsimo būdą.
Pavojus kraujo apytakai
Ledinis dušas turi ne tik privalumų. Didelis temperatūrų skirtumas apsunkina kraujo apytaką. Vyresnio amžiaus žmonėms toks krūvis gali sukelti rimtą grėsmę gyvybei.

Kaip maitintis per karščius?

Per karščius daug kam sumažėja apetitas, bet padidėja skysčių poreikis. Regis, galima būtų lengvai suliesėti. Deja, tvankiomis dienomis labiau traukia ledai, saldūs šalti gėrimai ir kitokie gaivinantys, bet kaloringi gardumynai. Kyla klausimas, ką reikėtų valgyti per karščius, kad geriau jaustumėmės?
Tokiomis dienomis kūnui ir taip tenka papildomas krūvis: reikia gintis nuo karščio.

Atsargiai: pavojingas karštis!

Sinoptikai perspėja, kad liepos 28-30 d. Lietuvoje numatoma kaitra. Aukščiausia temperatūra dienomis daug kur sieks 30-35 laipsnius karščio. Visuomenės sveikatos specialistai prašo būti itin atsargiems ir neperkaisti.
„Kepuraitė, kremas nuo saulės, buteliukas vandens ir saiko jausmas – geriausi bičiuliai šiomis dienomis. Patartume įvertinti tykančias grėsmes ir neužsibūti saulėkaitoje“, - akcentavo Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro direktorės pavaduotoja Dainora Bielskytė.

Kada moterys pradeda patikti sau?

Neseniai JAV viešosios nuomonės tyrimų instituto Gallup ir medicinos kompanijos „Healthways“ atlikti tyrimai atskleidė sensacingą dalyką: šešiasdešimtmečiai žmonės dažniau būna patenkinti savo išvaizda nei jaunimas.
Amerikiečių tyrimų rezultatai verčia susimąstyti. Tik sulaukę vyresnio amžiaus, žmonės nustoja jaudintis dėl to, ar jų išvaizda atitinka visuomenės priimtus grožio idealus. Liovęsi vaikytis svetimų grožio standartų ir keisti save, jie pajaučia harmoniją su savimi, rašo Health.

​5 priežastys atsisakyti aukštakulnių

Avalynė suteikia moteriai pasitikėjimo savimi, tačiau gražuoliai aukštakulniai gali būti iš koto verčiantys ne tik dėl ...

Susijusios naujienos

Fellaini gali žaisti Italijoje

Sporto gerbėjai išvydo įspūdingas krepšinio kortelių ...

„Renault“ varikliai pelnė 150-ąją pergalę didžiojo prizo ...

„Empti“ perdainuotos sportiškos „Kalėdos 2011“

Penktadalis Lietuvos moksleivių „sportuoja“ žiūrėdami ...

Lenktyninis „Caddy“ tęsia karjerą

„Jaguar“ medžios golfo laukuose

Spears nebevalgys dešrainių ir makaronų?

Kaune apiplėštas viešbutis „Sportas“

Raumeningoji Diaz panašėja į transvestitą?